Rower Merida BIG.NINE 500 Gunmetal Grey (Blue)
Wystaw opinię o produkcie
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: ME24018
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt

Administratorem danych osobowych jest ROVE Tomasz Wysocki. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Udostępnianie karty produktu
Opis
Merida BIG.NINE 500
Szybki hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o nowej progresywnej geometrii. Uzupełniona solidnym amortyzatorem Manitou Markhor Comp oraz osprzętem Shimano CUES daje rower dla ambitnych miłośników jazdy w terenie. Postaw na Big.Nine'a 500!
Ścigaj się z innymi, poprawiaj własne osiągi i ciesz się jazdą w terenie! Pomoże w tym nowy Big.Nine. Rower, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili, ma nową ramę z progresywną geometrią i większy prześwit na opony. Big.Nine 500 to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite, o sportowej geometrii takiej samej jak w czołowych karbonowych maszynach Big.Nine.
Nowa rama ma bardziej płaski niż wcześniej kąt główki ramy i bardziej stromy kąt podsiodłowy. Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec Manitou Markhor Comp 100 mm.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Możesz polegać na solidnym napędzie Shimano CUES z korbą 36-22 i 11-rzędową kasetą 11-45 oraz na hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.
Komfort na trasie zapewniają specjalnie ukształtowane rury tylnego trójkąta, które dobrze tłumią wibracje w terenie, zwiększają go także opony Maxxis Ikon 2,2". Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Cechy
- Nowa lekka i sztywna aluminiowa rama Lite IV z komfortową geometrią
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator Manitou Markhor Comp 100 mm
- Przerzutki Shimano CUES U6000, korba Shimano CUES U6002 36-22, 11-rzędowa kaseta Shimano LG400 11-45
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M4100
- Koła 29” Merida Comp CC (Tubeless Ready) dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Opony Maxxis Ikon 2,2"
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów
Specyfikacja
- Rama: BIG.NINE TFS IV, materiał: aluminium, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 135 x 9 mm, standard suportu: BSA, technologia Smooth welding
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: GUNMETAL GREY (BLUE)
- Widelec: Manitou Markhor Comp, powietrzny, 100 mm skoku, stożkowy (taperowany), blokada, offset: 51 mm
- Hamulec przód: Shimano M4100, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano M4100, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA M4455
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
- Mostek: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, S: 70 mm, M: 80 mm, L: 90 mm, XL: 100 mm, XXL: 110 mm
- Rozmiar mostka: * S: 70 mm, M: 80 mm, L: 90 mm, XL: 100 mm, XXL: 110 mm
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano CUES U6020, SGS
- Przerzutka przednia: Shimano CUES U6000
- Manetka tył: Shimano CUES U6000
- Manetka przód: Shimano CUES U6000
- Sztyca: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA COMP QR
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: Shimano LG500
- Kaseta/wolnobieg: Shimano LG400, 11-45 T, 11-rzędowa
- Korba: Shimano CUES U6002, 36-22 T, 170 mm - S, 175 mm - od rozmiaru M wzwyż
- Piasta przód: Shimano QC300, piasta przód: 100 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano QC300, piasta tył: 135 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewn.: 20 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black stainless
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Dętki: CST Ultralite-29
Technologie
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
Cechy produktu
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.