Rower męski Merida ONE-TWENTY RC 300 TEAL-BLUE(LIME)
Złóż zamówienie w ciągu:
-
Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
-
dodaj opinię
Opis
Merida ONE-TWENTY RC 300
Bardziej sportowa wersja roweru ścieżkowego. Ma mocną i sztywną aluminiową ramę, amortyzator SR Suntour XCR32 RL-R 120 mm, damper SR Suntour Edge TR LOR8 100 mm, zawieszenie Float Link i napęd Shimano Alivio. Przyspiesz w terenie z One-Twenty RC 300!
Szykuj się na maratony MTB i na ścieżki. One-Twenty RC 300 to bardziej sportowa wersja znanego roweru ścieżkowego. Ma mocną aluminiową ramę RC Lite o wyjątkowej sztywności i precyzyjnym prowadzeniu, a także sprawdzone zawieszenie. Pozwoli Ci przyjąć sportową, a jednocześnie komfortową pozycję do jazdy. O bardziej wyścigowym zacięciu tego modelu świadczy m.in. powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 RL-R z mniejszym 120-mm skokiem zawieszenia. Płynną jazdę zapewni Ci także damper SR Suntour Edge TR LOR8 o skoku 100 mm oraz system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Na trasach maratonów MTB wykorzystasz solidny napęd Shimano Alivio z dużym zakresem przełożeń, a hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 ułatwią Ci panowanie nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła 29" zbudowane na obręczach Merida Comp CC o szerokości 20 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Twoją szybkość zwiększą opony Maxxis Ikon znane z niskich oporów toczenia. Ścigaj się wygodnie! One-Twenty RC 300 bardzo to ułatwi.
Cechy
- Sztywna i wytrzymała aluminiowa rama RC Lite o bardziej wyścigowej geometrii
- Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
- Amortyzator SR Suntour XCR32 RL-R 120 mm i damper SR Suntour Edge TR LOR8
- Osprzęt Shimano Alivio, korba Shimano MT210-B2 36-22, 9-rzędowa kaseta Shimano HG200 11-36
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
- Koła Merida Comp CC, opony Maxxis Ikon i sztyca Merida Comp CC
Specyfikacja
- Rama: ONE-TWENTY RC LITE, skok zawieszenia (damper): 100 mm, materiał: aluminium, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL
- Kolor: TEAL-BLUE (LIME)
- Widelec: SR Suntour XCR32 RL-R, powietrzny, skok: 120 mm, stożkowy (taperowany), zdalna blokada, offset: 46 mm
- Damper: SR Suntour Edge TR LOR8, blokada
- Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 180 mm
- Stery: FSA NO.47/50
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT TR, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 70 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 70 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano Alivio Shadow
- Przerzutka przednia: Shimano Alivio
- Manetka tył: Shimano Alivio
- Manetka przód: Shimano Alivio
- Sztyca: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 m, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA COMP QR
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X10
- Mechanizm korbowy: Shimano MT210-B2, 36-22 T, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Kaseta/wolnobieg: Shimano HG200, 11-36 T, 9-rzędowa
- Wkład Suportu: Shimano MT500-PA pressfit
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna: 20 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black stainless
- Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6 mm
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Dętki: Ultralite-29
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
Dane techniczne
Model | ONE-TWENTY RC 300 |
Rok produkcji | 2021 |
Plec | Mezczyzna |
Rozmiar kola | 29 |
Kolor | niebieski |
Material ramy | aluminium |
Hamulce | tarczowe hydrauliczne |
Typ roweru | Fullsuspension |
Amortyzacja | przod i tyl |
Skok amortyzatora | 120mm |
Marka przedniego amortyzatora | Suntour |
Marka tylnego amortyzatora | Suntour |
Pedaly | brak |
Korba | Dwurzedowa |
Rodzaj przerzutki | Zewnetrzna |
Liczba biegow | 18 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.