Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Rower Mondraker Superfoxy R Flame Red/Vortex Grey/Racing Silver

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
15 929,99 zł
Cena regularna: 22 859,99 zł
-30%
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 22 859,99 zł
-30%

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

szt.
Dostępność:
DOSTĘPNY

Kod produktu: MD24004

Czas wysyłki: 24 godziny
Dostawa od 0,00 zł - Kurier

Zapytaj o produkt
Udostępnij
Weź w leasing

Opis

Mondraker SUPERFOXY R flame red/vortex grey/racing silver

Mondraker SUPERFOXY R to rower enduro z zaawansowaną amortyzacją Öhlins, solidnymi komponentami Sram i e*thirteen oraz nowoczesną geometrią, zapewniającą kontrolę i stabilność na najbardziej wymagających trasach.

Zaawansowana amortyzacja
Öhlins TTX Air z tyłu oraz widelec Öhlins RXF 38 M.2 zapewniają doskonałą kontrolę i płynność jazdy w najtrudniejszym terenie.

Solidne koła
e*thirteen LG1 Enduro z szerokimi obręczami i oponami Maxxis Assegai/Dissector zapewniają przyczepność i wytrzymałość.

Wydajny napęd
Sram NX Eagle 1x12s z precyzyjną zmianą biegów i korbą Truvativ Descendant 7K Eagle, gotowy na strome podjazdy i szybkie zjazdy.

Nowoczesna geometria
Długi reach i stabilna konstrukcja sprawiają, że rower pewnie prowadzi się na stromych odcinkach, a kąt główki 65° zapewnia stabilność na technicznych trasach.

Specyfikacja:

  • Kolor: flame red/vortex grey/racing silver
  • Rozmiary: S: 380 mm / M: 420 mm / Dł.: 470 mm / XL: 510 mm
  • Amortyzator tylny: Öhlins TTX Air 205X65mm. Ustawienia: dźwignia kompresji dużej prędkości z trybem wspinaczki, kompresja małej prędkości, odbicie, wstępne naprężenie powietrza. Górne mocowanie Trunnion, dolne tuleje 22,2x10mm
  • Ustawienia wstrząsów: Kompresja C20, odbicie R35. Reduktory objętości 16.000 (2xF+1E)
  • Widelec: Öhlins RXF 38 M.2 29, 170 mm, wkład TTX18 Twin Tube, zwężana rura sterowa, oś Boost 15x110 mm, offset 44 mm. Ustawienia: dźwignia kompresji przy dużej prędkości z trybem wspinaczki, kompresja przy małej prędkości, odbicie, wstępne naprężenie powietrza, komora rampowa
  • Stery: Onoff Saturn zwężany do główki ramy od 1-1/8” do 1-1/2”, łożyska maszynowe ACB, góra 41x30,2x7x45ºx45º, dół 51,9x40x8x45ºx45º
  • Mostek: Onoff Sulfur FG 30mm 0º, stop kuty 6061, 31,8mm
  • Kierownica: Onoff Sulfur 1.0 podwójnie cieniowana, stop 6061, wznios: 20 mm, szerokość: 800 mm, wygięcie do tyłu 9º, wygięcie do góry 5º, średnica barbore 31,8 mm
  • Chwyty: Onoff Twin, 1lock-on, 135 mm
  • Sztyca siodełka: Onoff Pija dropper, średnica 31,6 mm, 1X dźwignia z łożyskiem, rozmiar S: 405x95-125 mm, rozmiar M: 458x120-150 mm, rozmiar L: 498x140-170 mm, rozmiar XL: 558x170-200 mm
  • Siodło: SDG BEL-AIR 3.0, pianka LPU, szyny stalowe
  • Hamulec przedni: Sram DB8, powiększony zacisk 4-tłoczkowy, tarcza hamulcowa Centerline 200 mm IS, 6 śrub, steel-backed metal sintered pads
  • Hamulec tylny: Sram DB8, powiększony zacisk 4-tłoczkowy, tarcza hamulcowa Centerline 200 mm IS, 6 śrub, steel-backed metal sintered pads
  • Dźwignia hamulca: Sram DB8, regulacja zasięgu narzędzia
  • Obręcze: e*thirteen LG1 Enduro, IW30 Hookless, 6069 Welded Aluminium, szerokość wewnętrzna 30 mm, tubeless ready, 28 szprych
  • Szprychy: e*thirteen custom Hive potrójnie cieniowana czarna stal, nyple ze stopu, podkładki nypli
  • Piasta przednia: e*thirteen Boost 15x110mm, potrójnie uszczelnione, w pełni obrabiane aluminium, śruby IS 6
  • Piasta tylna: e*thirteen Superboost 12x157mm, potrójnie uszczelniony, w pełni obrabiany maszynowo aluminium z 6-stopniowym mocowaniem, śruby IS 6, bębenek HG
  • Przednia opona: Maxxis Assegai 29x2.5WT, tubeless ready, mieszanka 3C MAXX GRIP, osłona DH, 60x2TPI, zwijana
  • Opona tylna: Maxxis Dissector 29x2.4WT, tubeless ready, mieszanka 3C MAXX GRIP, osłona DH, 60x2TPI, zwijana
  • Korba: Sram Truvativ Descendant 7K Eagle, SuperBoost, oś DUB, zębatka z mocowaniem bezpośrednim, rozmiar S: 170 mm rozmiar M: 170 mm rozmiar L: 175 mm rozmiar XL: 175 mm CL 56´5
  • Zębatki: 32T, stop obrabiany CNC, X-SYNC 2
  • Suport dolny: Sram DUB BSA, łożyska maszynowe, 73mm, superboost
  • Łańcuch: Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
  • Przerzutka tylna: Sram NX Eagle, sprzęgło łożyskowe typu 3, blokada koszyka, długi koszyk, 1x12s, X-actuation 1:1
  • Dźwignie zmiany biegów: Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
  • Kaseta: Sram PG-1230, 11-50T, 12s
  • Hak przerzutki: Mondraker M068
  • Waga: 17,2 kg

Geometria:

  Frame size S M L XL
A Seattube length 380 mm / 14.96" 420 mm / 16.54" 470mm / 18.50" 510 mm / 20.08"
B Toptube length 605 mm / 23.82" 625 mm / 24.61" 650 mm / 25.59" 670 mm / 26.38"
C Bottom bracket drop -20 mm / -0.79" -20 mm / -0.79" -20 mm / -0.79" -20 mm / -0.79"
D Bottom bracket height 350 mm / 13.78" 350 mm / 13.78" 350 mm / 13.78" 350 mm / 13.78"
E Chainstay length 445 mm / 17.52" 445 mm / 17.52" 445 mm / 17.52" 445 mm / 17.52"
F Seat tube angle 71° 71° 71° 71°
G Effective seattube angle 76° 76° 76° 76°
H Headtube angle 65° 65° 65° 65°
I Fork Offset 44 mm / 1.73" 44 mm / 1.73" 44 mm / 1.73" 44 mm / 1.73"
J Wheelbase 1224 mm / 48.19" 1245 mm / 49.02" 1273 mm / 50.12" 1293 mm / 50.91"
K Headtube length 100 mm / 3.94" 110mm / 4.33" 130 mm / 5.12" 130 mm / 5.12"
L Reach 450 mm / 17.72" 470 mm / 18.50" 490 mm / 19.29" 510 mm / 20.08"
M Stack 621 mm / 24.45" 621 mm / 24.45" 639 mm / 25.16" 639 mm / 25.16"

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Bestsellery