Rower Merida Reacto 8000 silk evergreen (black) 25
Wystaw opinię o produkcie
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: ME025056
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt

Administratorem danych osobowych jest ROVE Tomasz Wysocki. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Udostępnianie karty produktu
Opis
Merida REACTO 8000 silk evergreen (black) 25
Wyścigowy rower szosowy aero z ultralekką karbonową ramą CF3 i bezprzewodowym napędem Shimano Ultegra Di2. Ma karbonowe koła Reynolds, aerodynamiczny kokpit Vision, hamulce tarczowe z systemem chłodzenia Disc Cooler i wewnętrzne prowadzenie przewodów. Bądź swoją najszybszą wersją z Meridą Reacto 8000!
Merida Reacto 8000 to światowej klasy rower aero, który zdobył uznanie w testach i najważniejszych wyścigach. W jego najnowszej wersji postawiono na integrację przewodów oraz poprawę komfortu jazdy, zachowując najwyższy poziom aerodynamiki, sztywności i prowadzenia. Rama CF3 z zaawansowanego karbonu waży około 1150 g (rozm. M) i oferuje wyścigową geometrię. Zintegrowany zacisk sztycy, aerodynamiczna sztyca Merida Team CW z elastomerem, ukryte osie i widelec o zoptymalizowanym kształcie to tylko niektóre elementy poprawiające osiągi i komfort. Z Reacto 8000 zyskujesz również więcej przyczepności – dzięki prześwitowi dla opon aż do 30 mm.
Za precyzję zmiany biegów odpowiada bezprzewodowy napęd Shimano Ultegra Di2 2x12, w tym korba 52-36 i kaseta 11-30. Efektywny transfer mocy zapewnia suport Press-Fit 86,5. Komponenty takie jak karbonowe koła Reynolds AR 60 Expert DB (tubeless ready), aerodynamiczny kokpit Vision Metron 5D ACR EVO z wewnętrznym prowadzeniem przewodów czy hamulce Shimano Ultegra z systemem chłodzenia Disc Cooler gwarantują najwyższy poziom osiągów. W Reacto 8000 aerodynamiczne zalety łączą się z komfortem, precyzją i wyjątkową stylistyką. Gotowy na więcej?
Cechy
- Aerodynamiczna rama karbonowa CF3 o wadze ok. 1150 g (rozm. M), z wyścigową geometrią
- Ukryty zacisk sztycy i zoptymalizowany widelec zwiększające aerodynamikę
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port
- Bezprzewodowy napęd Shimano Ultegra Di2 2x12 z precyzyjnym działaniem
- Kaseta Shimano R8100 11-30 i korba Ultegra 52-36
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra z chłodzeniem Disc Cooler
- Karbonowe koła Reynolds AR 60 Expert DB (tubeless ready)
- Karbonowy kokpit Vision Metron 5D ACR EVO z pełną integracją przewodów
- Karbonowa sztyca Merida Team CW z elastomerem dla większego komfortu
- Opony Continental Grand Prix 5000S TR 28 mm z prześwitem na opony do 30 mm
- Siodło Prologo Scratch M5
Specyfikacja
- Rama: Karbonowa CF3, aerodynamiczna, z ukrytym zaciskiem sztycy i systemem chłodzenia Disc Cooler, prześwit na opony do 30 mm
- Kolor: Zielony (czarne akcenty)
- Widelec: Karbonowy, aerodynamiczny, zoptymalizowany kształt
- Napęd: Shimano Ultegra Di2, bezprzewodowy, 2x12
- Korba: Shimano Ultegra, 52-36
- Kaseta: Shimano CS-R8101, 11-30, 12-rzędowa
- Hamulce przód: Shimano Ultegra, hydrauliczne, z systemem chłodzenia Disc Cooler
- Hamulce tył: Shimano Ultegra, hydrauliczne
- Koła: Reynolds AR 60 Expert DB, karbonowe, tubeless ready, 12-mm sztywne osie
- Kokpit: Vision Metron 5D ACR EVO, karbonowy, z pełną integracją przewodów
- Sztyca: Merida Team CW, karbonowa, z elastomerem zwiększającym komfort
- Opony: Continental Grand Prix 5000S TR, 28 mm, możliwość montażu opon 30 mm
- Siodło: Prologo Scratch M5
- Suport: Press-Fit 86,5
Technologie:
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
Cechy produktu
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.