b569275cef86fe2ee4c40135658ee261
  • promocja

Rower męski Merida Big.Nine 500 Silk Titan (Silver/Black) 2020

Cena: 3 799,00 zł 4 499,00 zł 3799.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
Wysyłka w: 24 godziny
ilość szt.
* - Pole wymagane
Producent: Merida
Kod produktu: ME20039

Opis

Komponenty

  • Rama: BIG.NINE TFS, materiał: aluminium, rozmiar koła 29, standard osi 135x9mm, standard osi suportu BSA, gładkie spawy
  • Kolor: SILK TITAN (SILVER/BLACK)
  • Waga: 12,19 kg, Waga roweru w rozmiarze M bez pedałów
  • Widelec: Manitou Markhor Comp, powietrzny, skok zawieszenia 100mm, taperowany, blokada skoku, offset 51mm
  • Piasta przód: Shimano TX505, szerokość przedniej piasty 100x9mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TX505, szerokość tylnej piasty 135x9mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Przerzutka przednia: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore Shadow+
  • Manetka przód: Shimano Deore
  • Manetka tył: Shimano Deore
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore, 34-24T, 170 mm-S, 175 mm-M up
  • Wkład Suportu: Shimano BB52 BSA
  • Wolnobieg / kaseta: Shimano HG500, 11-42T, 10 przełożenie
  • Łańcuch: KMC X10
  • Szprychy: Czarne stalowe
  • Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna 20mm, materiał: aluminium
  • Opona przód: Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
  • Opona tył: Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
  • Dętki: Ultralite-29
  • Pedały: VP VPE-891
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
  • Hamulec przód: Shimano MT-200, 2 tłoczkowe
  • Hamulec tył: Shimano MT-200, 2 tłoczkowe
  • Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość 720mm, wznios 10mm
  • Stery: MERIDA M4455
  • Mostek: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica 31.8mm, kąt mostka 6°, S-70 mm, M-80 mm, L-90 mm, XL-100 mm, XXL-110 mm
  • Rozmiar mostka: S-70 mm, M-80 mm, L-90 mm, XL-100 mm, XXL-110 mm
  • Siodło: MERIDA COMP CC
  • Sztyca: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica 30.9mm, przesuniecie 0mm
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA COMP QR

Opis

Doświadczenie robi swoje

Nasze klasyczne hardtaile to ważne elementy naszej kolekcji. Podkreślają ogromne doświadczenie i wiedzę zebraną przez 47 lat produkcji rowerów. BIG.NINE i BIG.SEVEN oznaczają nowoczesne technologie wykonania ramy, przywiązanie do szczegółów i kunszt produkcji rodem z Tajwanu.

Bogactwo wyboru

Rower może być wyścigową rakietą gotową, by wylądować na najwyższym stopniu podium. Może też być godnym zaufania kompanem mniej wyczynowych tras. Precyzyjny wybór modelu dostosowanego do własnych potrzeb i możliwości to zasługa aż sześciu projektów ram (liczba ta dotyczy modeli BIG.NINE) i wielu różnych specyfikacji. Najnowsze zmiany dotyczą ramy SPEED, której smukłe rury od zeszłego sezonu dają łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Zmianom w geometrii towarzyszy również mocowanie hamulca w tylnym trójkącie i dodatkowe udogodnienia: możliwość montażu stopki i mocowania błotników. Zmiany w ramie SPEED dotyczą nie tylko BIG.NINE, ale również BIG.SEVEN dostępnego także z ramą TFS.

Rama Big.Nine/Seven TFS

Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding", z geometrią bardziej komfortową niż w aluminiowej ramie BIG.NINE Lite oraz ramach karbonowych. Ma stożkową główkę ramy dla precyzyjnego prowadzenia, wewnętrznie umieszczone przewody dla ochrony przed wilgocią i zabrudzeniami, hamulec tarczowy mocowany na dolnej rurze tylnego trójkąta oraz mocowania dla błotników, bagażnika i stopki.

Ten sam kształt ramy, różne koła

BIG.NINE i BIG.SEVEN łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań. Każdy z nich jak najlepiej wykorzystuje zalety swoich kół. Koła 29" w rowerze BIG.NINE świetnie przetaczają się przez przeszkody, zapewniają wysoki komfort jazdy i mają znakomitą trakcję. Dla wielu, zwłaszcza osób o niższym wzroście złotym środkiem mogą być koła 27,5" w BIG.SEVEN. Dają one większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.

Gotowy na regulowaną sztycę

Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.

Smart entry

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Nowoczesna geometria

Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury podsiodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.

Technologie

X-taper headtube

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Smooth welding

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Internal cable routing

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Down tube exit

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

Racelite 61 aluminium

Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

TFS - Techno Forming System

Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

F-Mount

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

K-Mount

Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

C-Mount

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

Dane techniczne

Kod producenta 000000
Model 436
Rok produkcji 2020
Plec Mezczyzna
Rozmiar kola 29
Kolor srebrny
Material ramy Aluminium
Hamulce tarczowe hydrauliczne
Waga 435
Typ roweru Hardtail
Amortyzacja przód
Skok amortyzatora 100mm
Marka przedniego amortyzatora Manitou
Marka tylnego amortyzatora Marzocchi
Pedały brak
Korba Dwurzędowa
Rodzaj przerzutki Zewnętrzna
Liczba biegów 507
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl