Rower męski Merida Scultura Endurance 400 teal-blue
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida SCULTURA ENDURANCE 400
Rower szosowy endurance, świetny na długie dystanse. Ma aluminiową ramę o komfortowej geometrii, osprzęt Shimano 105, półzintegrowane przewody, koła Merida Expert SL, 12-mm sztywne osie, prześwit na 35-mm opony. Odpręż się ze Sculturą Endurance 400!
Nazwa Scultura Endurance mówi sama za siebie. To rower szosowy endurance zapewniający komfortową i efektywną jazdę, idealny na długie dystanse. Jest bardzo uniwersalny, możesz nim jeździć nie tylko na gładkim asfalcie, ale nawet na odcinkach szutrowych. Pomoże w tym możliwość założenia 35-mm opon (seryjnie Maxxis Detonator 32C), w rowerze można także założyć pełne błotniki. Scultura Endurance 400 ma aluminiową ramę Lite, która świetnie łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Gwarantuje go m.in. geometria ramy, w pełni karbonowy widelec oraz wysoka główka ramy dająca wygodną pozycję do jazdy.
Rower wykorzystuje półzintegrowane prowadzenie przewodów (system Wire Port), które wchodzą do ramy przez stery, dzięki czemu są świetnie chronione przed brudem i wilgocią, a rower zyskuje bardzo czysty wygląd. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport Press-Fit 86 da efektywny transfer mocy. Niezwykle precyzyjny jest również osprzęt roweru, Shimano 105, o dużym zakresie przełożeń i sprawdzonym działaniu. Możesz polegać także na lekkich kołach zbudowanych na obręczach Merida Expert SL (Tubuless Ready), 12-mm sztywnych osiach oraz komponentach Merida. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano 105 w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania. Zabierz Sculturę Endurance 400 na trasę i poczuj się komfortowo!
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o komfortowej geometrii
- W pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Osprzęt Shimano 105, korba Shimano 105 50-34, 11-rzędowa kaseta Shimano CS-HG700 11-34
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port
- Koła Merida Expert SL (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
- Suport Press-Fit 86 dla świetnego transferu mocy
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105
- 32-mm opony Maxxis Detonator i prześwit na 35-mm opony
- Możliwość założenia pełnych błotników
Specyfikacja
- Rama: SCULTURA ENDURANCE LITE, materiał: aluminium, maks. rozmiar opony: 700 x 35C / 700x32C (z błotnikiem), standard osi: 100 x 12 mm / 142 x 12 mm, standard suportu: BB86
- Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL
- Kolor: TEAL-BLUE (SILVER-BLUE)
- Widelec: SCULTURA ENDURANCE CF3 DISC, materiał: karbon, maks. rozmiar opony: 700 x 35C
- Klamka hamulcowa: Shimano 105
- Hamulec przód: Shimano 105, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Hamulec tył: Shimano 105, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 160 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA-8151, półzintegrowane
- Kierownica: MERIDA EXPERT SL, materiał: aluminium 400 mm - XS-S, 420 mm - M, 440 mm - L-XL
- Mostek: MERIDA EXPERT CW, średnica: 31,8 mm, materiał: aluminium, kąt: -8°, 80 mm - XXS, 90 mm - XS, 100 mm - S/M, 110 mm - L, 120 mm - XL
- Rozmiar mostka: 80 mm - XXS, 90 mm - XS, 100 mm - S/M, 110 mm - L, 120 mm - XL
- Chwyty kierownicy: MERIDA ROAD Expert
- Przerzutka tył: Shimano 105, GS
- Przerzutka przednia: Shimano 105
- Manetka tył: Shimano 105 disc
- Manetka przód: Shimano 105 disc
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm, materiał: karbon
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X11
- Mechanizm korbowy: Shimano 105, 50-34 T, 165 mm - XXS, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-HG700, 11-34 T, 11-rzędowa
- Wkład Suportu: SM-BB71-41B, Pressfit 86,5
- Korba: 165 mm - XXS, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
- Piasta przód: VP CLK170F, 100 x 12 mm, 28 szprych, Centerlock
- Piasta tył: VP CLK270R, 142 x 12 mm, 28 szprych, Centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT SL, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśma i zawory tubeless nie są dołączone)
- Szprychy: Double Butted Black stainless
- Oś przód: MERIDA EXPERT SL
- Oś tył: MERIDA EXPERT SL, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Detonator, 700 x 32C, zwijana
- Opona tył: Maxxis Detonator, 700 x 32C, zwijana
- Dętki: Lite 48
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 120 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.