Rower męski Merida One Twenty 600 matt grey
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida ONE-TWENTY 600
Uniwersalny rower ścieżkowy z mocną aluminiową ramą, amortyzatorem Marzocchi Z2 Air 130 mm, damperem RockShox Deluxe Select+ 120 mm, zawieszeniem Float Link i przerzutką Shimano XT Shadow+. One-Twenty 600 zapewni Ci niezapomniane chwile na trasie!
Jeżdżąca wszechstronność – to właśnie One-Twenty, rower ścieżkowy dobry zarówno pod górę, jak i w dół. Model 600 ma wytrzymałą ramę Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066. Precyzję prowadzenia zapewni Ci stożkowa główka ramy, a nowoczesna ścieżkowa geometria oraz wielka sztywność ramy przydadzą się zarówno na wymagających, jak i szybkich trasach. Docenisz na nich niezwykle płynną pracę zawieszenia. To zasługa przedniego amortyzatora Marzocchi Z2 Air o skoku 130 mm, dampera RockShox Deluxe Select+ 120 mm oraz systemu Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Możesz polegać na napędzie One-Twenty z przerzutką Shimano XT Shadow+, a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M6100 pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Forekaster. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła 29" zbudowane na obręczach Merida Expert TR (Tubeless Ready) o szerokości 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Nie ograniczaj się do jednakowych tras. Z One-Twenty 600 monotonia Ci nie grozi!
Cechy
- Sztywna i wytrzymała aluminiowa rama Lite ze ścieżkową geometrią
- Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
- Amortyzator Marzocchi Z2 Air 130 mm i damper RockShox Deluxe Select+ 120 mm
- Przerzutka Shimano XT Shadow+, korba Race Face Ride 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M6100
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
- Koła Merida Expert TR (Tubeless Ready), opony Maxxis Forekaster i regulowana sztyca Merida Comp TR
Specyfikacja
- Rama: ONE-TWENTY LITE, skok zawieszenia (damper): 120 mm, materiał: aluminium, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL
- Kolor: MATT GREY/GLOSSY BLACK
- Widelec: Marzocchi Z2, powietrzny, 130 mm skoku, stożkowy (taperowany), offset: 44 mm
- Damper: Rock Shox Deluxe Select+, blokada
- Hamulec przód: Shimano M6100, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano M6100, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT30, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT30, 180 mm
- Stery: FSA NO.47/50
- Kierownica: MERIDA EXPERT TR, materiał: aluminium, szerokość: 760 mm, wznios: 20 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT TR, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 50 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 50 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano XT M8100 Shadow+
- Manetka tył: Shimano Deore M6100
- Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
- Sztyca: MERIDA COMP TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: S - 100 mm, M - 125 mm, L/XL - 150 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X12
- Mechanizm korbowy: Race Face Ride, 32 T, 170 mm-S, 175 mm-M up
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M6100, 10-51 T, 12-rzędowa
- Wkład Suportu: Race Face BB BB92– Ø24 mm
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT410-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
- Szprychy: Double Butted Black stainless
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Forekaster, 29 x 2,35", zwijana, TR EXO Dual
- Opona tył: Maxxis Forekaster, 29 x 2,35", zwijana, TR EXO Dual
- Dętki: Ultralite-29
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.