Rower męski Merida One Twenty 400 orange
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida ONE-TWENTY 400
Uniwersalny rower ścieżkowy z mocną aluminiową ramą, amortyzatorem SR Suntour XCR34 LOR 130 mm, damperem SR Suntour Unair TR LOR8 120 mm, zawieszeniem Float Link i osprzętem Shimano Deore. Stwórz mocny duet z Meridą One-Twenty 400!
Jeżdżąca wszechstronność – to właśnie One-Twenty, rower ścieżkowy dobry zarówno pod górę, jak i w dół. Model 400 ma wytrzymałą ramę Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066. Precyzję prowadzenia zapewni Ci stożkowa główka ramy, a nowoczesna ścieżkowa geometria oraz wielka sztywność ramy przydadzą się zarówno na wymagających, jak i szybkich trasach. Docenisz na nich płynną pracę zawieszenia. To zasługa przedniego amortyzatora SR Suntour XCR34 LOR o skoku 130 mm, dampera SR Suntour Unair TR LOR8 120 mm oraz systemu Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Możesz polegać na napędzie One-Twenty z komponentami Shimano Deore, a hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Forekaster. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła 29" zbudowane na obręczach Merida Comp CC o szerokości 20 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Nie ograniczaj się do jednakowych tras. Z One-Twenty monotonia Ci nie grozi!
Cechy
- Sztywna i wytrzymała aluminiowa rama Lite
- Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
- Amortyzator SR Suntour XCR34 LOR Air 130 mm i damper SR Suntour Unair TR LOR8 120 mm
- Przerzutka Shimano Deore Shadow+, korba Shimano Deore 32, 11-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-51
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
- Koła Merida Comp CC, opony Maxxis Forekaster i regulowana sztyca Merida Comp TR
Specyfikacja
- Rama: ONE-TWENTY LITE, skok zawieszenia (damper): 120 mm, materiał: aluminium, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL
- Kolor: ORANGE (BLACK)
- Widelec: SR Suntour XCR34 LOR, powietrzny, 130 mm skoku, stożkowy (taperowany), blokada, offset: 51 mm
- Damper: Suntour Unair TR LOR8, blokada
- Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 180 mm
- Stery: FSA NO.47/50
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 740 mm, wznios: 10 mm
- Mostek: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, 60 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 60 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano Deore M5100 Shadow+
- Manetka tył: Shimano Deore M5100
- Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
- Sztyca: MERIDA COMP TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: S - 100 mm, M - 125 mm, L/XL - 150 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X11
- Mechanizm korbowy: Shimano Deore M5100, 32 T, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M5100, 11-51 T, 11-rzędowa
- Wkład Suportu: Shimano MT500-PA pressfit
- Korba: * 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna: 20 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black stainless
- Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6 mm
- Opona przód: Maxxis Rekon, 29 x 2,4", drut
- Opona tył: Maxxis Rekon, 29x2.4", wire
- Dętki: Ultralite-29
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.