Rower męski Merida One Twenty 3000 dark strawberry
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida ONE-TWENTY 3000
Uniwersalny rower ścieżkowy z lekką karbonową ramą, amortyzatorem Marzocchi Z2 130 mm, damperem RockShox Deluxe Select+ 120 mm, zawieszeniem Float Link i przerzutką Shimano SLX Shadow+. Odkryj zalety One-Twenty 3000 na wielu różnych trasach!
Jeżdżąca wszechstronność – to właśnie One-Twenty, rower ścieżkowy o wielkim potencjale, dobry zarówno pod górę, jak i w dół. Model 3000 ma lekką i wytrzymała karbonową ramę (przedni trójkąt) CFA połączoną z aluminiowym wahaczem. Precyzję prowadzenia zapewni Ci stożkowa główka ramy, a nowoczesna ścieżkowa geometria oraz wielka sztywność ramy przydadzą się zarówno na wymagających, jak i szybkich trasach. Docenisz na nich niezwykle płynną pracę zawieszenia. To zasługa przedniego amortyzatora Marzocchi Z2 Air o skoku 130 mm, dampera Rock Shox Deluxe Select+ 120 mm oraz systemu Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Możesz polegać na napędzie Shimano z tylną przerzutką Shimano SLX Shadow+, a 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Shimano M6100 pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Dissector (przód) i Maxxis Minion DHR II. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła 29" zbudowane na obręczach Merida Expert TR (Tubeless Ready) o szerokości 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Nie ograniczaj się do jednakowych tras. Z One-Twenty 3000 monotonia Ci nie grozi!
Cechy
- Lekka karbonowa rama CFA z aluminiowym tylnym trójkątem, ścieżkowa geometria
- Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
- Zmortyzator Marzocchi Z2 Air 130 mm i damper RockShox Deluxe Select+ 120 mm
- Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Shimano Deore 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M6100
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
- Koła Merida Expert TR (Tubeless Ready), opony Maxxis Dissector/Minion i regulowana sztyca Merida Comp TR
Specyfikacja
- Rama: ONE-TWENTY CFA, skok zawieszenia (damper): 120 mm, materiał: karbon/aluminium, maks. rozmiar tylnej opony: 29 x 2,35", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL
- Kolor: DARK STRAWBERRY (RACE RED)
- Widelec: Marzocchi Z2 Air, powietrzny, skok: 130 mm, stożkowy (taperowany), offset: 44 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,6"
- Damper: Rock Shox Deluxe Select+, blokada
- Hamulec przód: Shimano M6100, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano M6100, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT54, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT54, 180 mm
- Stery: FSA NO.47/50
- Kierownica: MERIDA EXPERT TR, materiał: aluminium, szerokość: 760 mm, wznios: 20 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT TR, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 50 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 50 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
- Przerzutka tył: Shimano SLX M7100 Shadow+, SGS
- Manetka tył: Shimano XT, Multi Release
- Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
- Sztyca: MERIDA COMP TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: S - 100 mm, M - 125 mm, L/XL - 150 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount, dołączony minitool MERIDA
- łańcuch: KMC X12
- Mechanizm korbowy: Shimano Deore M6100, 32 T, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M6100, 10-51 T, 12-rzędowa
- Wkład Suportu: Shimano MT500-PA pressfit
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT410-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
- Szprychy: Double Butted Black stainless
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Dissector, 29 x 2,4", zwijana, TR EXO 3C MaxxTerra
- Opona tył: Maxxis Minion DHR II, 29 x 2,3", zwijana, TR EXO 3C MaxxTerra
- Dętki: Ultralite-29
- Błotnik: MERIDA MTB lite - przód
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.