Rower męski Merida One Sixty 700 bronze
Złóż zamówienie w ciągu:
-
Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
-
dodaj opinię
Opis
Merida ONE-SIXTY 700
Nowa zaawansowana wersja znanego roweru enduro. Ma aluminiową ramę z półzintegrowanymi przewodami, amortyzator Marzocchi Z1, damper Fox Float X Performance, osprzęt Shimano SLX, przednie koło 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL) oraz regulowaną sztycę 30-230 mm. Jedź ostro z One-Sixty 700!
Czas na świeży pełnokrwisty rower enduro, który wprowadza jazdę na wyższy poziom. Merida One-Sixty została całkowicie przeprojektowana, a jej nowa radykalna geometria i mnóstwo zaawansowanych rozwiązań po prostu robią robotę. Nowy One-Sixty to najbardziej bezkompromisowy i gotowy do indywidualnych ustawień rasowy rower enduro, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Strome ścieżki, wysokie góry i bikeparki to jego naturalny teren. Nowa kinematyka zawieszenia obejmuje specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta flex stay oraz element Flip-Chip, który pozwala używać One-Sixty zarówno z dwoma kołami 29" (162 mm skoku zawieszenia z tyłu), jak i w konfiguracji mullet z kołem 29" z przodu i 27,5" z tyłu (171 mm skoku).
Rower ma stromy kąt podsiodłowy 79° dla świetnej wspinaczki oraz płaski kąt główki ramy 64° i 170-mm przedni amortyzator, by świetnie radzić sobie na ostrych zjazdach. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać ramę z dłuższym czy krótszym zasięgiem niezależnie od wysokości zawodnika, a zawieszenie staje się bardziej progresywne wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. Model One-Sixty 700 ma aluminiową ramę Lite z wewnętrznym prowadzeniem przewodów w systemie Wire Port. Świetne zachowanie zawieszenia zapewnia dobra współpraca ramy z przednim 170-mm amortyzatorem Marzocchi Zi Air oraz damperem Fox Float X Performance, a także system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia.
Możesz polegać na napędzie Shimano z tylną przerzutką Shimano SLX Shadow+, a 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Assegai (przód) i Maxxis DHR II (tył). Dzięki regulowanej sztycy Merida Team TR o skoku 30-230 mm w każdym rozmiarze ramy możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Expert TR (Tubeless Ready) o szerokości wewn. 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Szukasz nowych wrażeń na ścieżkach? Jedź ostro z One-Sixty 700!
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite z nowoczesną geometrią enduro i kinematyką zawieszenia FAST
- Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
- Przednie koło 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL)
- System doboru rozmiaru ramy dopasowanego do stylu jazdy i preferencji
- Zintegrowane przewody w systemie Wire Port
- Możliwość jazdy z kołami 29” albo 29”/27,5”
- Amortyzator Marzocchi Z1 170 mm i damper Fox Float X Performance
- Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Race Face Aeffect 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
- 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX
- Sztywne osie i piasty Shimano SLX w standardzie Boost
- Koła Merida Expert TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Team TR o skoku 30-230 mm
- Mnóstwo szczegółowych nowoczesnych rozwiązań
Specyfikacja
- Rama: ONE-SIXTY LITE III, 171 mm skoku zawieszenia z tyłu dla konfiguracji mullet / 162 mm dla kół 29", materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: XShort, Short, Mid, Long, XLong
- Kolor: SILK BRONZE (BLACK/WHITE)
- Widelec: Marzocchi Z1, powietrzny, 170 mm skoku, Tapered, offset: 44 mm, maks. rozmiar przedniego koła: 29 x 2,6"
- Damper: Fox Float X Performance, platforma
- Hamulec przód: Shimano SLX M7120, 4 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano SLX M7120, 4 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT64, 203 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT64, 203 mm
- Stery: MERIDA-8158 1-1/8"-1.5" cartridge bearing set
- Kierownica: MERIDA TEAM TR, materiał: aluminium, szerokość: 780 mm, wznios: XS/S -18 mm, wznios: M/L/XL - 30 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 40 mm dla wszystkich rozmiarów
- Rozmiar mostka: * 40 mm dla wszystkich rozmiarów
- Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
- Przerzutka tył: Shimano SLX M7100 Shadow+, SGS
- Manetka tył: Shimano XT, Multi Release
- Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
- Sztyca: MERIDA TEAM TR, średnica: 34,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: 30-230 mm dla wszystkich rozmiarów
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA EXPERT SL, V-mount, dołączony minitool MERIDA
- łańcuch: KMC X12
- Mechanizm korbowy: Race Face Aeffect, 32 T, 170 mm dla wszystkich rozmiarów
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M6100, 10-51 T, 12-rzędowa
- Wkład Suportu: Race Face BSA 68/73 – ⌀ 24 mm
- Korba: 170 mm - od S wzwyż
- Piasta przód: Shimano SLX, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano SLX, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone), tył: 27.5" (aż do rozmiaru M) / 29" dla rozmiaru L i XL
- Szprychy: Double Butted Black stainless
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Assegai, 29 x 2,5", zwijana, TR EXO+ 3C MaxxGrip
- Opona tył: Maxxis DHR II, 27,5 x 2,4" dla XS/S/M, 29 x 2,4" dla L/XL, zwijana, TR DD 3C MaxxTerra
- Dętki: Ultralite - 29/27,5 dla XS/S/M, Ultralite 29 dla L/XL
- Osłona łańcucha: MERIDA EXPERT TR ISCG05
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.
P-FLEX
Elastyczność materiału ramy i specjalne ukształtowanie rur pozwala ramie uginać się w okolicach połączenia górnych i dolnych rur tylnego trójkąta, bez konieczności umieszczenia na niej punktu obrotu. Takie rozwiązanie obniża wagę roweru i zwiększa sztywność ramy.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
FAST KINEMATIC
Platforma tylnego zawieszenia Flexstay z kinematyką zawieszenia specyfi czną dla każdego rozmiaru ramy. Modele z dłuższym zasięgiem mają zwiększoną progresję, by lepiej odpowiadać ostrzej jeżdżącym i/lub cięższym osobom. Zawieszenie można regulować z myślą o kole 29” z przodu i z tyłu albo zmiennym rozmiarze kół (29” i 27,5”), przy zachowaniu geometrii roweru. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned: kinematyka FAST.
LONG FENDER
ONE-FORTY i ONE-SIXTY mogą mieć założony elegancko zintegrowany tylny błotnik pełnej długości. Zapewnia on znakomitą ochronę przed brudem i wodą spod tylnego koła. Oprócz tego standardowy krótki błotnik chroni łożyska głównego punktu obrotu i przewody, przedłużając ich żywotność.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.