Rower męski Merida One Sixty 6000 black
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida ONE-SIXTY 6000
Nowa zaawansowana wersja rasowego roweru enduro. Ma karbonową ramę z integracją przewodów, widelec RockShox Zeb Select, damper RockShox Super Deluxe Select+, osprzęt Shimano SLX, koło przód 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL) oraz regulowaną sztycę 30-230 mm. Jedź ostro z One-Sixty 6000!
Czas na świeży pełnokrwisty rower enduro, który wprowadza jazdę na wyższy poziom. Merida One-Sixty została całkowicie przeprojektowana, a jej nowa radykalna geometria i mnóstwo zaawansowanych rozwiązań po prostu robią robotę. Nowy One-Sixty to najbardziej bezkompromisowy i gotowy do indywidualnych ustawień rasowy rower enduro, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Strome ścieżki, wysokie góry i bikeparki to jego naturalny teren. Nowa kinematyka zawieszenia obejmuje specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta flex stay oraz element Flip-Chip, który pozwala używać One-Sixty zarówno z dwoma kołami 29" (162 mm skoku zawieszenia z tyłu), jak i w konfiguracji mullet z kołem 29" z przodu i 27,5" z tyłu (171 mm skoku).
Rower ma stromy kąt podsiodłowy 79° dla świetnej wspinaczki oraz płaski kąt główki ramy 64° i 170-mm przedni amortyzator, by świetnie radzić sobie na ostrych zjazdach. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać ramę z dłuższym czy krótszym zasięgiem niezależnie od wysokości zawodnika, a zawieszenie staje się bardziej progresywne wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. Model One-Sixty 6000 ma karbonową ramę CF4 z wewnętrznym prowadzeniem przewodów w systemie Wire Port. Świetne zachowanie zawieszenia zapewnia dobra współpraca ramy z przednim 170-mm amortyzatorem RockShox Zeb Select Air oraz damperem RockShox Super Deluxe Select+, a także system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia.
Możesz polegać na napędzie Shimano z tylną przerzutką Shimano SLX Shadow+, a 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Assegai (przód) i Maxxis DHR II (tył). Dzięki regulowanej sztycy Merida Team TR o skoku 30-230 mm w każdym rozmiarze ramy możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Expert TR (Tubeless Ready) o szerokości wewn. 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Przydatnym dodatkiem jest wbudowany w ramę schowek, który pozwala przewozić minipompkę czy narzędzia, a także magnetyczne mocowanie FidLock na bidon. Szukasz nowych wrażeń na ścieżkach? Jedź ostro z One-Sixty 6000!
Cechy
- Mocna karbonowa rama CF4 z nowoczesną geometrią enduro i kinematyką zawieszenia FAST
- Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
- Przednie koło 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL)
- System doboru rozmiaru ramy dopasowanego do stylu jazdy i preferencji
- Zintegrowane przewody w systemie Wire Port
- Możliwość jazdy z kołami 29” albo 29”/27,5”
- Amortyzator RockShox Zeb Select Air 170 mm i damper RockShox Super Deluxe Select+
- Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Race Face Turbine 32, 12-rzędowa kaseta Shimano SLX 10-51
- 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX
- Sztywne osie i piasty Shimano SLX w standardzie Boost
- Koła Merida Expert TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Team TR o skoku 30-230 mm
- Mnóstwo szczegółowych nowoczesnych rozwiązań
- Schowek w dolnej rurze i mocowanie FidLock na bidon
Specyfikacja
- Rama: ONE-SIXTY CF4 III, 171 mm skoku zawieszenia z tyłu dla konfiguracji mullet / 162 mm dla kół 29", materiał: karbon, maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: XShort, Short, Mid, Long, XLong
- Kolor: SILK BLACK (SILVER)
- Widelec: Rock Shox Zeb Select, powietrzny, 170 mm skoku, stożkowy (taperowany), offset: 44 mm, maks. rozmiar przedniego koła: 29 x 2,6"
- Damper: Rock Shox Super Deluxe Select+, platforma
- Hamulec przód: Shimano SLX M7120, 4 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano SLX M7120, 4 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT64, 203 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT64, 203 mm
- Stery: MERIDA-8151 1-1/8"-1.5" cartridge bearing set
- Kierownica: MERIDA TEAM TR, materiał: aluminium, szerokość: 780 mm, wznios: XS/S -18 mm, wznios: M/L/XL - 30 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 40 mm dla wszystkich rozmiarów
- Rozmiar mostka: * 40 mm dla wszystkich rozmiarów
- Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
- Przerzutka tył: Shimano SLX M7100 Shadow+, SGS
- Manetka tył: Shimano XT, Multi Release
- Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
- Sztyca: MERIDA TEAM TR, średnica: 34,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: 30-230 mm dla wszystkich rozmiarów
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA EXPERT SL, V-mount, dołączony minitool MERIDA
- łańcuch: KMC X12
- Mechanizm korbowy: Race Face Turbine, 32 T, 170 mm dla wszystkich rozmiarów
- Kaseta/wolnobieg: Shimano SLX M7100, 10-51 T, 12-rzędowa
- Wkład Suportu: BSA 73 mm – Ø 30 mm, Ext. Seal
- Korba: 170 mm - od S wzwyż
- Piasta przód: Shimano SLX, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano SLX, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone), tył: 27.5" (aż do rozmiaru M) / 29" dla rozmiaru L i XL
- Szprychy: Double Butted Black stainless
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Assegai, 29 x 2.5", zwijana, TR EXO+ 3C MaxxGrip
- Opona tył: Maxxis DHR II, 27,5 x 2,4" dla XS/S/M, 29 x 2,4" dla L/XL, zwijana, TR DD 3C MaxxTerra
- Dętki: Ultralite - 29/27,5 dla XS/S/M, Ultralite 29 dla L/XL
- Błotnik: AC FENDER ZEB SHORT 3 BOLT BLACK
- Osłona łańcucha: MERIDA EXPERT TR ISCG05
- Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & TWIST Bottle 600
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.
P-FLEX
Elastyczność materiału ramy i specjalne ukształtowanie rur pozwala ramie uginać się w okolicach połączenia górnych i dolnych rur tylnego trójkąta, bez konieczności umieszczenia na niej punktu obrotu. Takie rozwiązanie obniża wagę roweru i zwiększa sztywność ramy.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
FAST KINEMATIC
Platforma tylnego zawieszenia Flexstay z kinematyką zawieszenia specyfi czną dla każdego rozmiaru ramy. Modele z dłuższym zasięgiem mają zwiększoną progresję, by lepiej odpowiadać ostrzej jeżdżącym i/lub cięższym osobom. Zawieszenie można regulować z myślą o kole 29” z przodu i z tyłu albo zmiennym rozmiarze kół (29” i 27,5”), przy zachowaniu geometrii roweru. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned: kinematyka FAST.
LONG FENDER
ONE-FORTY i ONE-SIXTY mogą mieć założony elegancko zintegrowany tylny błotnik pełnej długości. Zapewnia on znakomitą ochronę przed brudem i wodą spod tylnego koła. Oprócz tego standardowy krótki błotnik chroni łożyska głównego punktu obrotu i przewody, przedłużając ich żywotność.
MERIDA SERVICE POUCH
Łatwo dostępny schowek serwisowy na końcu dolnej rury, w okolicach suportu karbonowych ram. Zapewnia dostęp do przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury oraz daje możliwość przewożenia narzędzi czy minipompki.