ONE-SIXTY_6000_blkslv_MY2022.jpg
  • promocja

Rower męski Merida One Sixty 6000 black

Cena: 23 999,00 zł 26 999,00 zł 23999.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 22 999,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Producent: Merida
Kod produktu: ME23001

Opis

Merida ONE-SIXTY 6000

Nowa zaawansowana wersja rasowego roweru enduro. Ma karbonową ramę z integracją przewodów, widelec RockShox Zeb Select, damper RockShox Super Deluxe Select+, osprzęt Shimano SLX, koło przód 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL) oraz regulowaną sztycę 30-230 mm. Jedź ostro z One-Sixty 6000!

Czas na świeży pełnokrwisty rower enduro, który wprowadza jazdę na wyższy poziom. Merida One-Sixty została całkowicie przeprojektowana, a jej nowa radykalna geometria i mnóstwo zaawansowanych rozwiązań po prostu robią robotę. Nowy One-Sixty to najbardziej bezkompromisowy i gotowy do indywidualnych ustawień rasowy rower enduro, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Strome ścieżki, wysokie góry i bikeparki to jego naturalny teren. Nowa kinematyka zawieszenia obejmuje specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta flex stay oraz element Flip-Chip, który pozwala używać One-Sixty zarówno z dwoma kołami 29" (162 mm skoku zawieszenia z tyłu), jak i w konfiguracji mullet z kołem 29" z przodu i 27,5" z tyłu (171 mm skoku).

Rower ma stromy kąt podsiodłowy 79° dla świetnej wspinaczki oraz płaski kąt główki ramy 64° i 170-mm przedni amortyzator, by świetnie radzić sobie na ostrych zjazdach. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać ramę z dłuższym czy krótszym zasięgiem niezależnie od wysokości zawodnika, a zawieszenie staje się bardziej progresywne wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. Model One-Sixty 6000 ma karbonową ramę CF4 z wewnętrznym prowadzeniem przewodów w systemie Wire Port. Świetne zachowanie zawieszenia zapewnia dobra współpraca ramy z przednim 170-mm amortyzatorem RockShox Zeb Select Air oraz damperem RockShox Super Deluxe Select+, a także system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia.

Możesz polegać na napędzie Shimano z tylną przerzutką Shimano SLX Shadow+, a 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Assegai (przód) i Maxxis DHR II (tył). Dzięki regulowanej sztycy Merida Team TR o skoku 30-230 mm w każdym rozmiarze ramy możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Expert TR (Tubeless Ready) o szerokości wewn. 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Przydatnym dodatkiem jest wbudowany w ramę schowek, który pozwala przewozić minipompkę czy narzędzia, a także magnetyczne mocowanie FidLock na bidon. Szukasz nowych wrażeń na ścieżkach? Jedź ostro z One-Sixty 6000!

Cechy

  • Mocna karbonowa rama CF4 z nowoczesną geometrią enduro i kinematyką zawieszenia FAST
  • Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
  • Przednie koło 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL)
  • System doboru rozmiaru ramy dopasowanego do stylu jazdy i preferencji
  • Zintegrowane przewody w systemie Wire Port
  • Możliwość jazdy z kołami 29” albo 29”/27,5”
  • Amortyzator RockShox Zeb Select Air 170 mm i damper RockShox Super Deluxe Select+
  • Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Race Face Turbine 32, 12-rzędowa kaseta Shimano SLX 10-51
  • 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX
  • Sztywne osie i piasty Shimano SLX w standardzie Boost
  • Koła Merida Expert TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Team TR o skoku 30-230 mm
  • Mnóstwo szczegółowych nowoczesnych rozwiązań
  • Schowek w dolnej rurze i mocowanie FidLock na bidon

Specyfikacja

  • Rama: ONE-SIXTY CF4 III, 171 mm skoku zawieszenia z tyłu dla konfiguracji mullet / 162 mm dla kół 29", materiał: karbon, maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BSA
  • Rozmiar ramy: XShort, Short, Mid, Long, XLong
  • Kolor: SILK BLACK (SILVER)
  • Widelec: Rock Shox Zeb Select, powietrzny, 170 mm skoku, stożkowy (taperowany), offset: 44 mm, maks. rozmiar przedniego koła: 29 x 2,6"
  • Damper: Rock Shox Super Deluxe Select+, platforma
  • Hamulec przód: Shimano SLX M7120, 4 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano SLX M7120, 4 tłoczki
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT64, 203 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT64, 203 mm
  • Stery: MERIDA-8151 1-1/8"-1.5" cartridge bearing set
  • Kierownica: MERIDA TEAM TR, materiał: aluminium, szerokość: 780 mm, wznios: XS/S -18 mm, wznios: M/L/XL - 30 mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 40 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Rozmiar mostka: * 40 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
  • Przerzutka tył: Shimano SLX M7100 Shadow+, SGS
  • Manetka tył: Shimano XT, Multi Release
  • Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
  • Sztyca: MERIDA TEAM TR, średnica: 34,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: 30-230 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
  • Siodło: MERIDA EXPERT SL, V-mount, dołączony minitool MERIDA
  • łańcuch: KMC X12
  • Mechanizm korbowy: Race Face Turbine, 32 T, 170 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano SLX M7100, 10-51 T, 12-rzędowa
  • Wkład Suportu: BSA 73 mm – Ø 30 mm, Ext. Seal
  • Korba: 170 mm - od S wzwyż
  • Piasta przód: Shimano SLX, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano SLX, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Obręcz: MERIDA EXPERT TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone), tył: 27.5" (aż do rozmiaru M) / 29" dla rozmiaru L i XL
  • Szprychy: Double Butted Black stainless
  • Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
  • Opona przód: Maxxis Assegai, 29 x 2.5", zwijana, TR EXO+ 3C MaxxGrip
  • Opona tył: Maxxis DHR II, 27,5 x 2,4" dla XS/S/M, 29 x 2,4" dla L/XL, zwijana, TR DD 3C MaxxTerra
  • Dętki: Ultralite - 29/27,5 dla XS/S/M, Ultralite 29 dla L/XL
  • Błotnik: AC FENDER ZEB SHORT 3 BOLT BLACK
  • Osłona łańcucha: MERIDA EXPERT TR ISCG05
  • Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & TWIST Bottle 600
  • Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg

Technologie

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

NANO MATRIX CARBON

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

AWS

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

NON-SLIP TIGHTENING

Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

P-FLEX

Elastyczność materiału ramy i specjalne ukształtowanie rur pozwala ramie uginać się w okolicach połączenia górnych i dolnych rur tylnego trójkąta, bez konieczności umieszczenia na niej punktu obrotu. Takie rozwiązanie obniża wagę roweru i zwiększa sztywność ramy.

WIRE PORT

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

FAST KINEMATIC

Platforma tylnego zawieszenia Flexstay z kinematyką zawieszenia specyfi czną dla każdego rozmiaru ramy. Modele z dłuższym zasięgiem mają zwiększoną progresję, by lepiej odpowiadać ostrzej jeżdżącym i/lub cięższym osobom. Zawieszenie można regulować z myślą o kole 29” z przodu i z tyłu albo zmiennym rozmiarze kół (29” i 27,5”), przy zachowaniu geometrii roweru. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned: kinematyka FAST.

LONG FENDER

ONE-FORTY i ONE-SIXTY mogą mieć założony elegancko zintegrowany tylny błotnik pełnej długości. Zapewnia on znakomitą ochronę przed brudem i wodą spod tylnego koła. Oprócz tego standardowy krótki błotnik chroni łożyska głównego punktu obrotu i przewody, przedłużając ich żywotność.

MERIDA SERVICE POUCH

Łatwo dostępny schowek serwisowy na końcu dolnej rury, w okolicach suportu karbonowych ram. Zapewnia dostęp do przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury oraz daje możliwość przewożenia narzędzi czy minipompki.

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl