Rower męski Merida One Sixty 500 gunmetal grey

Cena: 15 999,00 zł 15999.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
ilość szt.
Producent: Merida
Kod produktu: ME23003

Opis

Merida ONE-SIXTY 500

Nowa zaawansowana wersja znanego roweru enduro. Ma aluminiową ramę z integracją przewodów, amortyzator RockShox Yari RC, damper RockShox Deluxe Select+, osprzęt Shimano Deore, przednie koło 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL) oraz sztycę regulowaną 30-230 mm. Jedź ostro z One-Sixty 500!

Czas na świeży pełnokrwisty rower enduro, który wprowadza jazdę na wyższy poziom. Merida One-Sixty została całkowicie przeprojektowana, a jej nowa radykalna geometria i mnóstwo zaawansowanych rozwiązań po prostu robią robotę. Nowy One-Sixty to najbardziej bezkompromisowy i gotowy do indywidualnych ustawień rasowy rower enduro, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Strome ścieżki, wysokie góry i bikeparki to jego naturalny teren. Nowa kinematyka zawieszenia obejmuje specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta flex stay oraz element Flip-Chip, który pozwala używać One-Sixty zarówno z dwoma kołami 29" (162 mm skoku zawieszenia z tyłu), jak i w konfiguracji mullet z kołem 29" z przodu i 27,5" z tyłu (171 mm skoku).

Rower ma stromy kąt podsiodłowy 79° dla świetnej wspinaczki oraz płaski kąt główki ramy 64° i 170-mm przedni amortyzator, by świetnie radzić sobie na ostrych zjazdach. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać ramę z dłuższym czy krótszym zasięgiem niezależnie od wysokości zawodnika, a zawieszenie staje się bardziej progresywne wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. Model One-Sixty 500 ma aluminiową ramę Lite z wewnętrznym prowadzeniem przewodów w systemie Wire Port. Świetne zachowanie zawieszenia zapewnia dobra współpraca ramy z przednim 170-mm amortyzatorem RockShox Yari RC oraz damperem RockShox Deluxe Select+, a także system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia.

Możesz polegać na napędzie Shimano z tylną przerzutką Shimano Deore Shadow+, a 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Assegai (przód) i Maxxis DHR II (tył). Dzięki regulowanej sztycy Merida Expert TR II o skoku 30-230 mm w każdym rozmiarze ramy możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Comp TR (Tubeless Ready) o szerokości wewn. 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Szukasz nowych wrażeń na ścieżkach? Jedź ostro z One-Sixty 500!

Cechy

  • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite z nowoczesną geometrią enduro i kinematyką zawieszenia FAST
  • Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
  • Przednie koło 29” i tylne 27,5” (XS, S, M) albo 29” (L, XL)
  • System doboru rozmiaru ramy dopasowanego do stylu jazdy i preferencji
  • Zintegrowane przewody w systemie Wire Port
  • Możliwość jazdy z kołami 29” albo 29”/27,5”
  • Amortyzator RockShox Yari RC 170 mm i damper RockShox Deluxe Select+
  • Przerzutka Shimano Deore Shadow+, korba Shimano Deore 32, 11-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-51
  • 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore
  • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
  • Koła Merida Comp TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Expert TR II o skoku 30-230 mm
  • Mnóstwo szczegółowych nowoczesnych rozwiązań

Specyfikacja

  • Rama: ONE-SIXTY LITE III, 171 mm skoku zawieszenia z tyłu dla konfiguracji mullet / 162 mm dla kół 29", materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BSA
  • Rozmiar ramy: XShort, Short, Mid, Long, XLong
  • Kolor: GUNMETAL GREY (BLACK/WHITE)
  • Widelec: RockShox Yari RC, powietrzny, 170 mm skoku, stożkowy (taperowany), offset: 42 mm, maks. rozmiar przedniego koła: 29 x 2,8"
  • Damper: RockShox Deluxe Select+, platforma
  • Hamulec przód: Shimano Deore M6120, 4 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano Deore M6120, 4 tłoczki
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT30, 203 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT30, 203 mm
  • Stery: MERIDA-8158 1-1/8"-1.5" cartridge bearing set
  • Kierownica: MERIDA TEAM TR, materiał: aluminium, szerokość: 780 mm, wznios: XS/S -18 mm, wznios: M/L/XL - 30 mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 40 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Rozmiar mostka: * 40 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
  • Przerzutka tył: Shimano Deore M6100 Shadow+
  • Manetka tył: Shimano Deore M5100
  • Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
  • Sztyca: MERIDA EXPERT TR II, średnica: 34,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy: 30-230 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
  • Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
  • łańcuch: KMC X11
  • Mechanizm korbowy: Race Face Ride, 32 T, 170 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M5100, 11-51 T, 11-rzędowa
  • Wkład Suportu: Race Face BSA 68/73 – ⌀ 24 mm
  • Korba: 170 mm - od S wzwyż
  • Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Obręcz: MERIDA COMP TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone), tył: 27.5" (aż do rozmiaru M) / 29" dla rozmiaru L i XL
  • Szprychy: Double Butted Black stainless
  • Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6 mm
  • Opona przód: Maxxis Assegai, 29 x 2,5", zwijana, TR EXO+ 3C MaxxGrip
  • Opona tył: Maxxis DHR II, 27,5 x 2,4" dla XS/S/M, 29 x 2,4" dla L/XL, zwijana, TR DD 3C MaxxTerra
  • Dętki: Ultralite - 29/27,5 dla XS/S/M, Ultralite 29 dla L/XL
  • Osłona łańcucha: MERIDA EXPERT TR ISCG05
  • Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg

Technologie

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

NON-SLIP TIGHTENING

Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

P-FLEX

Elastyczność materiału ramy i specjalne ukształtowanie rur pozwala ramie uginać się w okolicach połączenia górnych i dolnych rur tylnego trójkąta, bez konieczności umieszczenia na niej punktu obrotu. Takie rozwiązanie obniża wagę roweru i zwiększa sztywność ramy.

WIRE PORT

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

FAST KINEMATIC

Platforma tylnego zawieszenia Flexstay z kinematyką zawieszenia specyfi czną dla każdego rozmiaru ramy. Modele z dłuższym zasięgiem mają zwiększoną progresję, by lepiej odpowiadać ostrzej jeżdżącym i/lub cięższym osobom. Zawieszenie można regulować z myślą o kole 29” z przodu i z tyłu albo zmiennym rozmiarze kół (29” i 27,5”), przy zachowaniu geometrii roweru. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned: kinematyka FAST.

LONG FENDER

ONE-FORTY i ONE-SIXTY mogą mieć założony elegancko zintegrowany tylny błotnik pełnej długości. Zapewnia on znakomitą ochronę przed brudem i wodą spod tylnego koła. Oprócz tego standardowy krótki błotnik chroni łożyska głównego punktu obrotu i przewody, przedłużając ich żywotność.

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl