ONE-FORTY_400_gryslv_MY2022.jpg
  • promocja

Rower męski Merida One Forty 400 cool grey

Cena: 9 999,00 zł 12 499,00 zł 9999.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 12 499,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Producent: Merida
Kod produktu: ME23007

Opis

Merida ONE-FORTY 400

Nowa zaawansowana wersja roweru ścieżkowego/all mountain. Ma aluminiową ramę z półzintegrowanymi przewodami, amortyzator SR Suntour XCR34 LOR DS, damper RockShox Deluxe Select+, osprzęt Shimano Deore, koła 29” i regulowaną sztycę Merida. Baw się dobrze z One-Forty 400!

Poznaj nową jakość jazdy z One-Forty 400! Merida One-Forty została całkowicie przeprojektowana, a jej odmieniona geometria i mnóstwo zaawansowanych rozwiązań pozwalają odkryć zjazdy i podjazdy na nowo. To rower śieżkowy/all-mountain z nową aluminiową ramą, stworzony do frajdy na ścieżkach, nawet tych najtrudniejszych. Nowa kinematyka zawieszenia obejmuje specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta flex stay oraz element Flip-Chip, który pozwala używać One-Forty zarówno z dwoma kołami 29" (143 mm skoku zawieszenia z tyłu), jak i w konfiguracji mullet z kołem 29" z przodu i 27,5" z tyłu (153 mm skoku).

Odmieniony One-Forty to synonim nowoczesnego roweru ścieżkowego, ma bardzo stromy kąt podsiodłowy wynoszący 80° i niski przód, co sprawdza się na najtrudniejszych technicznie podjazdach, a długi zasięg w każdym rozmiarze ramy oraz zrównoważony kąt główki ramy 65° pozwalają mierzyć się z wymagającymi zjazdami. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać ramę z dłuższym czy krótszym zasięgiem niezależnie od wysokości zawodnika, a zawieszenie staje się bardziej progresywne wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. Model One-Forty 400 ma aluminiową ramę Lite z wewnętrznym prowadzeniem przewodów w systemie Wire Port. Świetne zachowanie zawieszenia zapewnia dobra współpraca ramy z przednim 140-mm amortyzatorem SR Suntour XCR34 LOR DS oraz damperem RockShox Deluxe Select+, a także system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia.

Możesz polegać na napędzie Shimano z tylną przerzutką Shimano Deore Shadow+, a 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M745 pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Kenda Regolith 29 x 2,4". Dzięki regulowanej sztycy Merida Expert TR II możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Comp TR (Tubeless Ready) o szerokości wewn. 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Szukasz mocnego i zwinnego roweru trailowego? Baw się dobrze z One-Forty 400!

Cechy

  • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite z nowoczesną ścieżkową geometrią i systemem zawieszenia FAST
  • Zawieszenie Float Link z „pływającym” damperem
  • Zintegrowane przewody w systemie Wire Port
  • Możliwość jazdy z kołami 29” albo 29”/27,5”
  • System doboru rozmiaru ramy dopasowanego do stylu jazdy i preferencji
  • Amortyzator SR Suntour XCR34 LOR DS Air 140 mm i damper RockShox Super Deluxe Select+
  • Przerzutka Shimano Deore Shadow+, korba Race Fest Ride 32, 11-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-51
  • 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M745
  • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
  • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
  • Koła Merida Comp TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Expert TR II o skoku - XS: 125 mm, S: 150 mm, M/L/XL: 200 mm
  • Mnóstwo szczegółowych nowoczesnych rozwiązań

Specyfikacja

  • Rama: ONE-FORTY LITE III, 143 mm skoku tylnego zawieszenia dla koła 29", materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BSA
  • Rozmiar ramy: XShort, Short, Mid, Long, XLong
  • Kolor: COOL GREY (SILVER)
  • Widelec: SR Suntour XCR34 LOR DS, powietrzny, 140 mm skoku, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, maks. rozmiar przedniego koła:29 x 2,4"
  • Damper: Rock Shox Deluxe Select+, blokada
  • Hamulec przód: TEKTRO HD-M745, 4 tłoczki
  • Hamulec tył: TEKTRO HD-M745, 4 piston
  • Tarcza hamulcowa przód: Tektro TR203-35, 203 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Tektro TR203-35, 203 mm
  • Stery: MERIDA-8158 1-1/8"-1.5" cartridge bearing set
  • Kierownica: MERIDA TEAM TR, materiał: aluminium, szerokość: 780 mm, wznios: XS/S - 18 mm, wznios: M/L/XL - 30 mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 50 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Rozmiar mostka: 50 mm dla wszystkich rozmiarów
  • Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
  • Przerzutka tył: Shimano Deore M5100 Shadow+
  • Manetka tył: Shimano Deore M5100
  • Manetka przód: Shimano SL-MT500-IL
  • Sztyca: MERIDA EXPERT TR II, średnica: 34,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy - XS: 125 mm, S: 150 mm, M/L/XL: 200 mm
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
  • Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
  • łańcuch: KMC X11
  • Mechanizm korbowy: Race Face Ride, 32 T, 170 mm - S, 175 mm - od M wzwyż
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M5100, 11-51 T, 11-rzędowa
  • Wkład Suportu: Race Face BSA 68/73 – 24 mm
  • Korba: 170 mm - S, 175 mm - od M wzwyż
  • Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Obręcz: MERIDA COMP TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
  • Szprychy: Black stainless
  • Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6 mm
  • Opona przód: Kenda Regolith, 29 x 2,4", drut
  • Opona tył: Kenda Regolith, 29 x 2,4", drut
  • Dętki: Ultralite-29
  • Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg

Technologie

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

NON-SLIP TIGHTENING

Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

P-FLEX

Elastyczność materiału ramy i specjalne ukształtowanie rur pozwala ramie uginać się w okolicach połączenia górnych i dolnych rur tylnego trójkąta, bez konieczności umieszczenia na niej punktu obrotu. Takie rozwiązanie obniża wagę roweru i zwiększa sztywność ramy.

WIRE PORT

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

FAST KINEMATIC

Platforma tylnego zawieszenia Flexstay z kinematyką zawieszenia specyfi czną dla każdego rozmiaru ramy. Modele z dłuższym zasięgiem mają zwiększoną progresję, by lepiej odpowiadać ostrzej jeżdżącym i/lub cięższym osobom. Zawieszenie można regulować z myślą o kole 29” z przodu i z tyłu albo zmiennym rozmiarze kół (29” i 27,5”), przy zachowaniu geometrii roweru. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned: kinematyka FAST.

LONG FENDER

ONE-FORTY i ONE-SIXTY mogą mieć założony elegancko zintegrowany tylny błotnik pełnej długości. Zapewnia on znakomitą ochronę przed brudem i wodą spod tylnego koła. Oprócz tego standardowy krótki błotnik chroni łożyska głównego punktu obrotu i przewody, przedłużając ich żywotność.

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl