Rower męski Merida Crossway 300 glossy black (matt silver)
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida CROSSWAY 300
Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-LO Coil, napęd Shimano Deore, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ruszaj śmiało z Meridą Crossway 300!
Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 300 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy.
Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-LO Coil 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive Excel z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności no drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 300 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!
Cechy
- Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów
- Amortyzator SR Suntour NCX-D LO Coil 63 mm
- Przerzutka Shimano Deore, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive Excel dla szybkiej i komfortowej jazdy
- Koła Merida Comp TK i amortyzowana sztyca Merida TK
- Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
Specyfikacja
- Rama: CROSSWAY TFS III, materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnej opony: 700 x 50C, standard tylnej osi: 135 x 9 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: XXS, XS, S, M, L, XL
- Kolor: GLOSSY BLACK (MATT SILVER)
- Widelec: Suntour NCX-D LO, sprężynowy, skok: 63 mm, blokada, maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 50C
- Klamka hamulcowa: Tektro M275
- Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 160 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA M2346 Neck
- Kierownica: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, szerokość: 660 mm, wznios: 25 mm
- Mostek: MERIDA COMP TK, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, regulowany, 80 mm - XXS/XS/S, 90 mm - M/L, 100 mm - XL
- Rozmiar mostka: 80 mm - XXS/XS/S, 90 mm - M/L, 100 mm - XL
- Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
- Przerzutka tył: Shimano Deore
- Przerzutka przednia: Shimano Deore
- Manetka tył: Shimano Deore
- Manetka przód: Shimano Deore
- Sztyca: MERIDA TK, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 10 mm, amortyzowana, skok: 40 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA Cross Sport
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC X10
- Mechanizm korbowy: FSA Alfa Drive, 48-36-26 T, 170 mm - XXS/XS/S, 175 mm - M/XL
- Kaseta/wolnobieg: Shimano HG500, 11-34 T, 10-rzędowa
- Wkład Suportu: FSA TH-7420ST Cartridge Bearing
- Korba: 170 mm - XXS/XS/S, 175 mm - M/XL
- Piasta przód: Shimano TX505, 100 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano TX505, 135 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP TK, szerokość wewnętrzna: 20 mm, wysokość: 17 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black stainless
- Oś przód: QR
- Opona przód: Maxxis Overdrive Excel, 700 x 40C, zwijana, pasek odblaskowy, SilkShield
- Opona tył: Maxxis Overdrive Excel, 700 x 40C, zwijana, pasek odblaskowy, SilkShield
- Dętki: Lite
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 120 kg
Technologie
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.