Rower męski Merida Big.Nine Limited glossy pearl white/ matt black
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida BIG.NINE LIMITED
Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, napęd Shimano SLX/Deore 1x12, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Nie ograniczaj się z Meridą Big.Nine Limited!
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine Limited to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Wzorowany na nich jest również mostek z kątem -17 stopni, który pozytywnie wpływa na efektywność pedałowania oraz kontrolę nad rowerem. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z grupą Shimano SLX/Deore 1 x 12 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm
- Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Gamma Pro 1X MegaExo 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
- Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
Specyfikacja
- Rama: Big.Nine Lite
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: GLOSSY PEARL WHITE (MATT BLACK)
- Widelec: Manitou Markhor Comp Air, powietrzny, 100 mm, zdalna blokada
- Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA M2331
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, szerokość: 720 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT CC, średnica: 31,8 mm , kąt: -17°
- Przerzutka tył: Shimano SLX M7100 Shadow+
- Manetka tył: Shimano SLX
- Sztyca: MERIDA COMP CC, średnica: 30,9 mm
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X12
- Mechanizm korbowy: Gamma Pro 1X MegaExo, 32 T, 12-rzędowa
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M6100, 10-51 T , 12-rzędowa
- Wkład Suportu: FSA BB-CFM92/SLE/CZ
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy , Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT410-B, 148 x 12 mm , 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna: 20 mm
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2" , drut
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2" , drut
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.