Rower męski Merida Big.Nine 9000 sparkling blue
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida BIG.NINE 9000
Utytułowany wyścigowy hardtail z niezwykle lekką i sztywną karbonową ramą, świetny do XC i maratonów MTB. Ma amortyzator Rock Shox SID SL Ultimate, osprzęt Shimano XTR, karbonowe koła 29” Reynolds i karbonową sztycę Merida. Wygrywaj z Meridą Big.Nine 9000!
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 9000 to maszyna stworzona do wygrywania. Ma superlekką karbonową ramę CF5 z wyścigową geometrią i najbardziej zaawansowanym składem karbonowych włókien. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec RockShox SID SL Ultimate Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie ze znakomitą grupą Shimano XTR, a szeroki zakres przełożeń zapewni Ci 12-rzędowa kaseta 10-51 z. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XTR. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne i lekkie karbonowe koła 29" Reynolds Blacklabel XC 259 (Tubeless Ready) z piastami w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort, poprawia go również karbonowa sztyca S-Flex. Cenne sekundy pomogą Ci urywać lekkie wyścigowe opony Maxxis Ikon. Wsiądź na sprzęt mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Cechy
- Niezwykle lekka i sztywna karbonowa rama CF5 z nowoczesną geometrią XC
- Wzmacniająca ramę technologia Nano Matrix Carbon
- Amortyzator RockShox SID SL Ultimate Air 100 mm
- Przerzutka Shimano XTR Shadow+, korba Race Face Next SL 34, 12-rzędowa kaseta Shimano XTR 10-51
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XTR
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Reynolds w standardzie Boost
- Karbonowe koła Reynolds BLACKLABEL XC 259 (Tubeless Ready) i karbonowa sztyca Merida Team CC S-Flex
Specyfikacja
- Rama: BIG.NINE CF5, materiał: karbon, maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,25", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L
- Kolor: SPARKLING BLUE (BLACK)
- Widelec: Rock Shox SID SL Ultimate, powietrzny, skok: 100 mm, stożkowy (taperowany), zdalna blokada, offset: 44 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,8"
- Hamulec przód: Shimano XTR, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano XTR, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT-MT900, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT-MT900, 160 mm
- Stery: FSA NO.47/50CF
- Kierownica: MERIDA TEAM CC, materiał: karbon, szerokość: 760 mm, prosta
- Mostek: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -17°, S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
- Rozmiar mostka: S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
- Chwyty kierownicy: MERIDA TEAM CC
- Przerzutka tył: Shimano XTR Shadow+, SGS
- Manetka tył: Shimano XTR, Multi Release
- Sztyca: MERIDA TEAM CC, materiał: karbon, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, S-Flex
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: PROLOGO SCRATCH M5 PAS
- łańcuch: Shimano XTR
- Mechanizm korbowy: Race Face Next SL, 34 T, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Kaseta/wolnobieg: Shimano XTR, 10-51 T, 12-rzędowa
- Wkład Suportu: BB, BB92– Ø30mm, Double Row, Ext. Seal
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Koła: Reynolds BLACKLABEL XC 259, 110 x 15 mm - przód, 148 x 12 mm - tył, szerokość wewnętrzna: 30/28 mm, Centerlock, Shimano 12 Speed, materiał: karbon, Tubeless ready (w zestawie taśma i zawory tubeless)
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", zwijana, 3C
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", zwijana, 3C
- Dętki: Superlite - 29
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.