Rower męski Merida Big.Nine 700 matt black
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida BIG.NINE 700
Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, napęd Shimano XT 2 x 12, koła 29” Merida Expert CC i piasty Shimano SLX Boost. Jedź szybciej z Big.Ninem 700!
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 700 to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie ze sprawdzoną grupą Shimano XT oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano XT. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Expert CC (Tubeless Ready) z piastami Shimano SLX w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm
- Przerzutka Shimano XT oraz XT Shadow+, korba Shimano XT 36-26, 12-rzędowa kaseta Shimano SLX 10-45
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano SLX w standardzie Boost
- Koła Merida Expert CC (Tubeless Ready) i sztyca Merida Comp CC
Specyfikacja
- Rama: BIG.NINE LITE, materiał: aluminium, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: MATT BLACK (GLOSSY BLACK)
- Widelec: Manitou Markhor Comp, powietrzny, skok: 100 mm, stożkowy (taperowany), zdolna blokada, offset: 51 mm
- Hamulec przód: Shimano XT, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano XT, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT54, 180mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT54, 160 mm
- Stery: MERIDA M2331
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 760 mm, prosta
- Mostek: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
- Rozmiar mostka: S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano XT M8120 Shadow+
- Przerzutka przednia: Shimano XT
- Manetka tył: Shimano XT, Multi Release
- Manetka przód: Shimano XT
- Sztyca: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount, dołączony minitool MERIDA
- łańcuch: KMC X12
- Mechanizm korbowy: Shimano XT, 36-26 T, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Kaseta/wolnobieg: Shimano SLX, 10-45 T, 12-rzędowa
- Wkład Suportu: Shimano MT500-PA pressfit
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Piasta przód: Shimano SLX, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano SLX, 148 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT CC, szerokość wewnętrzna: 22,8 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśma i zawory tubeless nie są dołączone)
- Szprychy: Double Butted Black stainless
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Dętki: Ultralite-29
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.