Rower męski Merida Big.Nine 60 race red (orange)
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida BIG.NINE 60
Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator RockShox Judy TK, osprzęt Shimano 2 x 9, koła 29” Merida CC, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Stwórz zgrany duet z Meridą Big.Nine 60!
Big.Nine 60 to solidny hardtail ze świetną ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach. Jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano 2 x 9, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator RockShox Judy TK 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Power DS-100HT/Shimano MT200. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida CC, a jazdę w terenie ułatwią opony Merida K1080. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 60 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS o komfortowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator RockShox Judy TK Coil 100 mm
- Przerzutka Shimano FD-M2020-TS [2s] oraz Shimano RD-M370, korba Shimano MT101-2 36-22, 9-rzędowa kaseta Shimano CS-HG200 11-32
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Power DS-100HT/Shimano MT200
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Koła Merida CC i sztyca Merida CC
- Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
Specyfikacja
- Rama: BIG.NINE TFS III, materiał: aluminum, maks. rozmiar tylnej opony: 29 x 2,25", standard tylnej osi: 135 x 9 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: RACE RED (ORANGE)
- Widelec: Rock Shox Judy TK, sprężynowy, skok: 100 mm, blokada, offset: 46 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,25"
- Hamulec przód: Power DS-100HT/Shimano MT200, 2 tłoczki, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Hamulec tył: Power DS-100HT/Shimano MT200, 2 tłoczki, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 160 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA M2345
- Kierownica: MERIDA CC, materiał: aluminium, szerokość: 690 mm, wznios: 15 mm
- Mostek: MERIDA CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 6°, 70 mm - S, 80 mm - M, 90 mm - L, 100 mm - XL, 110 mm - XXL
- Rozmiar mostka: 70 mm - S, 80 mm - M, 90 mm - L, 100 mm - XL, 110 mm - XXL
- Chwyty kierownicy: MERIDA EC
- Przerzutka tył: Shimano RD-M370
- Przerzutka przednia: Shimano FD-M2020-TS [2s]
- Manetka tył: Micro Shift SL-M859-R//Shimano ST-EF505
- Manetka przód: Micro Shift SL-M850-L//Shimano ST-EF505
- Sztyca: MERIDA CC, materiał: aluminium, 30,9 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA COMP QR
- Siodło: MERIDA Sport comfort
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC M99
- Mechanizm korbowy: Shimano MT101-2, 36-22 T, 170 mm - S, 175 mm - M/XXL
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-HG200, 11-32 T, 9-rzędowa
- Wkład Suportu: Shimano BB-UN100, Shimano FD-M2020-TS [2s]
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M/XXL
- Piasta przód: Shimano TX505, 100 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano TX505, 135 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA CC, szerokość wewnętrzna: 17 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black steel
- Opona przód: MERIDA K1080, 29 x 2,2", drut
- Opona tył: MERIDA K1080, 29 x 2,2", drut
- Dętki: 29 * 2,2 A.V
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.