Rower męski Merida Big.Nine 300 Lite metallic teal (black)
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida BIG.NINE 300 LITE
Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air, napęd Shimano Deore 2 x 10, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 300 Lite!
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. To świetna propozycja m.in. jako niezawodny rower MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm z blokadą na kierownicy. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie ze sprawdzoną grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm
- Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
- Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
Specyfikacja
- Rama: BIG.NINE LITE, materiał: aluminium, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BB92
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: METALLIC TEAL (BLACK)
- Widelec: SR Suntour XCR32 RLR Air, powietrzny, skok: 100 mm, zdalna blokada, stożkowy (taperowany)
- Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA M4455
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, 720 mm
- Mostek: MERIDA Comp CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6
- Przerzutka tył: Shimano Deore M4120 Shadow
- Przerzutka przednia: Shimano Deore
- Manetka tył: Shimano Deore M4100
- Manetka przód: Shimano Deore M5100
- Obejma podsiodłowa: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC X10
- Mechanizm korbowy: Shimano Deore M-4100-2, 36-26 T
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M4100, 11-42 T, 10-rzędowa
- Wkład Suportu: Shimano BB-MT500-PA, pressfit
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 32 szprychy , Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna: 20 mm
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.