Rower męski Merida Big.Nine 200 dark silver (black) 22/23
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida BIG.NINE 200
Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano Deore 1x10, koła 29” Merida Comp CC, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Odkryj moc MTB z Big.Ninem 200!
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 200 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, odpowiedni zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 1 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
Cechy
- Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS o komfortowej geometrii
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm
- Przerzutka Shimano Deore Shadow+, korba Shimano Deore 32, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-46
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
- Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
Specyfikacja
- Rama: BIG.NINE TFS III, materiał: aluminum, rozmiar koła: 29", standard tylnej osi: 135 x 9 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: DARK SILVER (BLACK)
- Widelec: Suntour XCR32 LOR, powietrzny, skok: 100 mm, blokada, offset: 46 mm
- Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
- Stery: MERIDA M2345
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
- Mostek: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
- Rozmiar mostka: S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano Deore M5120 Shadow+
- Manetka tył: Shimano Deore M4100
- Sztyca: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA COMP QR
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC X10
- Mechanizm korbowy: Shimano Deore M5100, 32 T, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Kaseta/wolnobieg: Shimano Deore M4100, 11-46 T, 10-rzędowa
- Korba: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
- Piasta przód: Shimano TX505, 100 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano TX505, 135 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna: 20 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black stainless
- Opona przód: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Opona tył: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- Dętki: Ultralite - 29
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 135 kg
Technologie
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.