Rower męski Merida BIG.NINE 500 LITE Matt Black (Glossy Black) 2021

Cena: 4 899,00 zł 4899.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
Wysyłka w: 24 godziny
ilość szt.
* - Pole wymagane
Producent: Merida
Kod produktu: ME21004

Opis

Opis

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 11 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano MT-200/Tektro 275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

Komponenty

  • Rama: BIG.NINE LITE, materiał: aluminium; 148x12mm; BB92
  • Kolor: MATT BLACK (GLOSSY BLACK)
  • Waga: 12,6 kg
  • Widelec: Manitou Markhor Comp Air, powietrzny; 100mm; taperowany; zdalna blokada
  • Piasta przód: Shimano MT400-B, 110x15; 32H; Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B, 110x15; 32H; Centerlock
  • Przerzutka przednia: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore M5100 Shadow+
  • Manetka przód: Shimano Deore M5100
  • Manetka tył: Shimano Deore M5100
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore M5100, 36-26
  • Wkład Suportu: Shimano BBMT500PA
  • Wolnobieg / kaseta: Shimano Deore M5100 11-42 11S, 11-42 11S
  • Łańcuch: KMC X11
  • Obręcz: MERIDA COMP CC 20 IWR, materiał: aluminium; szerokość wewnętrzna 20mm
  • Opona przód: Maxxis Ikon, 29x2.2"; zwijana
  • Opona tył: Maxxis Ikon, 29x2.2"; zwijana
  • Dętki: Ultralite-29
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160mm
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180mm
  • Hamulec przód: Shimano MT-200 lub Tektro M275, 2 tłoczkowe
  • Hamulec tył: Shimano MT-200 lub Tektro M275, 2 tłoczkowe
  • Kierownica: MERIDA Expert CC, materiał: aluminium; 720mm
  • Stery: MERIDA M4455
  • Mostek: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium; 31.8mm
  • Siodło: MERIDA Comp CC
  • Sztyca: MERIDA COMP CC, materiał: aluminium; 30.9mm
  • Rok produkcji: 2021

Atrybuty Kategorii

Bogactwo wyboru i zmiany w ramach BIG.NINE

może być wyścigową rakietą gotową, by wylądować na najwyższym stopniu podium. Może też być wygodnym rekreacyjnym kompanem. Precyzyjny wybór modelu dostosowanego do własnych potrzeb to zasługa wielu projektów ram i różnych specyfikacji. W sezonie 2021 świetna aluminiowa rama TFS o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, z wewn. prowadzeniem przewodów, jest dostępna już od modelu BIG.NINE 20, a ceniona sportowa rama LITE już od modelu BIG.NINE 300 LITE.

Doświadczenie robi swoje

Nasze klasyczne hardtaile to ważny element naszej kolekcji. Podkreślają ogromne doświadczenie i wiedzę zebraną podczas 49 lat produkcji rowerów. BIG.NINE oznacza nowoczesne technologie wykonania ramy, przywiązanie do szczegółów i kunszt produkcji rodem z Tajwanu.

Gotowy na regulowaną sztycę

Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.

Smart entry

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Nowoczesna geometria

Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury podsiodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.

Technologie

Prolite 66 Triple Butted Aluminum

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - Hydro Forming System

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Flex-Stay

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

X-taper headtube

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Smooth welding

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Internal cable routing

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Down tube exit

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

Smart entry

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 ready

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Dane techniczne

Kod producenta 000000
Model BIG.NINE 500 LITE
Rok produkcji 2021
Plec Mezczyzna
Rozmiar kola 29
Kolor czarny
Material ramy Aluminium
Hamulce tarczowe hydrauliczne
Waga 12,6
Typ roweru Hardtail
Amortyzacja przód
Skok amortyzatora 100mm
Marka przedniego amortyzatora Manitou
Wyposażenie dodatkowe brak informacji
Korba Dwurzędowa
Rodzaj przerzutki Zewnętrzna
Liczba biegów 22
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl