Rower męski Cannondale SUPER SIX EVO Hi-MOD 1 MRC
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Cannondale Super Six EVO Hi-MOD 1
Wszędzie szybciej
Całkowicie nowy SuperSix EVO niszczy oczekiwania. Tak lekki, tak szybki i tak aerodynamiczny, że wymyka się logice. To maszyna stworzona po to, byś wszędzie był szybszy. Ewolucja prędkości!
Gdzie się rozwija?
Na wyścigach i na podium
Do czego jest stworzony?
- Do wyścigów szosowych
- Do wygrywania
Najważniejsze informacje
- Superlekka karbonowa konstrukcja Hi-MOD - niewiarygodnie lekka i responsywna
- Bezprzewodowy, elektroniczny 12-biegowy napęd SRAM RED AXS - szczytowa grupa osprzętu szosowego SRAM
- Cannondale SystemBar R-One - zintegrowana kierownica i mostek z włókna węglowego o niskim oporze, opracowane wspólnie z MomoDesign
- Zestaw kołowy z włókna węglowego HollowGram R-SL 50 - najlżejszy i najszybszy zestaw kołowy do wyścigów szosowych
Najlżejszy z najszybszych
Niewiarygodnie lekki. Niesamowicie responsywny. Niesamowicie szybki. Nasza zaawansowana konstrukcja z włókna węglowego Hi-MOD łączy warstwy włókien o wysokiej wytrzymałości z precyzyjnie zorientowanymi warstwami lekkich włókien o wysokiej sztywności, aby zapewnić ramę, która waży zaledwie 810 g, jednocześnie przewyższając wszystkie nasze testy sztywności i zmęczenia. Niesamowite jak na tak aerodynamiczny rower.
Najszybszy z najlżejszych
Jeśli chodzi o opór aerodynamiczny, nowy SuperSix EVO jest nie tylko jednym z najszybszych lekkich rowerów szosowych, ale także jednym z najszybszych rowerów szosowych. Jego precyzyjnie zaprojektowane kształty rur i w pełni usystematyzowana konstrukcja zmniejszają zużycie energii o 12 watów w porównaniu z naszym modelem ostatniej generacji przy prędkości 45 km/h, co stawia go przed wieloma rowerami "aero", ważącymi nawet o kilogram mniej. Lekki czy szybki? Teraz nie musisz wybierać.
Wyrzeźbiony przez prędkość
Co się dzieje, gdy projektujesz kompletny rower, a nie tylko ramę? Pojawia się elegancki design i zintegrowana aerodynamika. Projektując ramę, widelec, kierownicę, koła i sztycę podsiodłową jako system, osiągamy niższy opór powietrza i wyższą wydajność niż kiedykolwiek moglibyśmy to osiągnąć przy wyborze pojedynczych części. To zaawansowana konstrukcja napędzana wyższą wydajnością. Szczegóły, które zauważysz. Linie, o których będziesz marzyć. Prędkość, którą poczujesz.
Niezwykła poręczność
SuperSix EVO jest czarodziejem. Sposób, w jaki łączy stabilność i zwinność jest surrealistyczny. Wyrafinowana, neutralna geometria wyścigowa i dopracowana inżynieria zapewniają prowadzenie, które jest tak intuicyjne, tak kontrolowane, że możesz wygodnie doprowadzić go do granic możliwości i utrzymać go tam przez cały wyścig.
SystemBar R-One by MOMODesign
Wyjątkowa aerodynamika łączy się z komfortową kontrolą. W przypadku kokpitu nowego EVO nawiązaliśmy współpracę z renomowanym zespołem projektowym MOMODesign. Wykorzystując kształty zmniejszające opór i elegancką integrację kabli stworzoną przez naszych inżynierów, wprowadzili nowy poziom ergonomicznego wyrafinowania i stylu do tego kluczowego centrum sterowania.
Zestaw kołowy Hollowgram R-SL 50
Jeden z najszybszych uniwersalnych zestawów kołowych na świecie. Opracowany z myślą o nowym SuperSix EVO i ukształtowany zgodnie z naszą filozofią projektowania aerodynamicznego DRAFT, HollowGram R-SL 50 ma obręcz o głębokości 50 mm, super niski opór, szprychy z łopatkami i wewnętrzne elementy tylnej piasty DT-Swiss 240 EXP, dzięki czemu jest to idealne koło do misji EVO - lekkie na wzgórza z aerodynamiką prędkości ucieczki.
Specyfikacja:
- Rama: SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible
- Widelec: SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm)
- Korba: SRAM RED AXS Carbon, 48/35
- BB: SRAM DUB BSA
- Przerzutka przednia: SRAM RED AXS
- Przerzutka tylna: SRAM RED AXS
- Manetki: SRAM RED eTap AXS HRD, 2x12
- Kaseta: SRAM XG-1290, 10-28, 12-speed
- Łańcuch: SRAM RED, 12-speed
- Obręcze: HollowGram 50 R-SL, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm IW, tubeless ready
- Opony: Continental Grand Prix 5000, 700 x 25c
- Piasty: (F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals
- Szprychy: DT Swiss Aerolite, straight-pull
- Hamulce: SRAM RED eTap AXS HRD, 160/160mm Centerline-X rotors
- Dźwignie hamulcowe: SRAM RED eTap AXS HRD
- Kierownica: Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing
- Mostek: Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing
- Gripy: Cannondale Bar Tape, 3.5mm
- Łożyska kierownicy: Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"
- Siodło: Prologo Dimension NACK NDR, Carbon Rails
- Sztyca: Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm)
- Platform: SUPER SIX G2
- Dodatki: Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, SRAM AXS charger
- Rodzaj miernika mocy: Cannondale Wheel Sensor