Rower męski Cannondale SUPER SIX EVO CARBON 3 CHK
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Cannondale Super Six EVO Carbon 3
Wszędzie szybciej
Całkowicie nowy SuperSix EVO niszczy oczekiwania. Tak lekki, tak szybki i tak aerodynamiczny, że wymyka się logice. To maszyna stworzona po to, byś wszędzie był szybszy. Ewolucja prędkości!
Gdzie się rozwija?
Na wyścigach i na podium
Do czego jest stworzony?
- Do wyścigów szosowych
- Do wygrywania
Najważniejsze informacje
- Lekka rama z włókna węglowego SuperSix EVO o niskim oporze - idealne połączenie prędkości, prowadzenia i komfortu.
- 12-biegowy napęd Shimano 105 Di2 - wysokowydajna grupa szosowa Shimano z elektroniczną zmianą przełożeń
- Obręcze DT-Swiss R470 - lekkie, szerokie i niezawodne koła aluminiowe
- Kierownica Vision Trimax Aero i wspornik kierownicy Cannondale C1 Conceal - ergonomiczny kokpit o niskim oporze powietrza z ukrytymi kablami
Najlżejszy z najszybszych
Wspinaj się bez wytchnienia. Sprint bez wysiłku. Jedź dalej i szybciej, niż kiedykolwiek myślałeś, że to możliwe. Przy wadze zaledwie 915 g dla w pełni pomalowanej ramy 56 cm, nowy SuperSix EVO Carbon jest wyjątkowo lekki jak na rower o takim poziomie wydajności aerodynamicznej.
Najszybszy z najlżejszych
Elegancka, redukująca opór powietrza rama nowego SuperSix EVO oszczędza cenne waty przy każdym ruchu pedałów. W rzeczywistości, w połączeniu z naszymi aerodynamicznymi bidonami i koszykami Gripper, będzie w stanie pokonać niektóre rowery aero. Jak na rower do wyścigów szosowych, to bardzo dużo, a jak na tak lekki rower, to imponująca wydajność aerodynamiczna.
Wyrzeźbiony przez prędkość
Smukły, elegancki i celowy. Godziny spędzone w tunelu aerodynamicznym i niezliczone iteracje obliczeniowego modelowania dynamiki płynów usunęły wszystko, co nie było szybko ukształtowane, pozostawiając ramę, która przyciąga wzrok, jednocześnie usuwając wiatr.
Niezwykła poręczność
SuperSix EVO jest czarodziejem. Sposób, w jaki łączy stabilność i zwinność jest surrealistyczny. Wyrafinowana, neutralna geometria wyścigowa i dopracowana inżynieria zapewniają prowadzenie, które jest tak intuicyjne, tak kontrolowane, że możesz wygodnie doprowadzić go do granic możliwości i utrzymać go tam przez cały wyścig.
Specyfikacja:
- Rama: SuperSix EVO Carbon,integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible
- Widelec: SuperSix EVO Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm)
- Korba: Shimano 105 R7100, 50/34
- BB: Shimano BB-RS500, BSA
- Przerzutka przednia: Shimano 105 Di2 R7170
- Przerzutka tylna: Shimano 105 Di2 R7150
- Manetki: Shimano 105 Di2 R7170, wireless, 2x12-speed
- Kaseta: Shimano 105 R7100, 11-30, 12-speed
- Łańcuch: Shimano 105, 12-speed
- Obręcze: DT Swiss R470 db, 28h
- Opony: Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 25c, reflective strip
- Piasty: (F) Formula CL-712, 12x100mm centerlock / (R) Formula RXC-400, 12x142mm centerlock
- Szprychy: Stainless Steel, 14g
- Hamulce: Shimano 105 R7170 hydraulic disc, 160/160mm RT70 rotors
- Dźwignie hamulcowe: Shimano 105 Di2 R7170 hydraulic disc
- Kierownica: Vision Trimax Aero
- Mostek: Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6°
- Gripy: Cannondale Bar Tape, 3.5mm
- Łożyska kierownicy: Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"
- Siodło: Prologo Nago RS STN, Stainless Steel Rails
- Sztyca: Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm)
- Platform: SUPER SIX G2
- Dodatki: Shimano EC300 charging connector
- Rodzaj miernika mocy: Cannondale Wheel Sensor