Rower Merida SCULTURA ENDURANCE 8000 Silk Sparkling Blue (Black)
Wystaw opinię o produkcie
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: ME24036
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt

Administratorem danych osobowych jest ROVE Tomasz Wysocki. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Udostępnianie karty produktu
Opis
Merida SCULTURA ENDURANCE 8000
Rower szosowy endurance, świetny na długie trasy. Ma bardzo komfortową karbonową ramę, osprzęt Shimano Ultegra Di2, półzintegrowane przewody, karbonowe koła Merida, 12-mm sztywne osie, prześwit na 35-mm opony. Poczuj jakość Scultury Endurance 8000!
Nazwa Scultura Endurance mówi sama za siebie. To rower szosowy endurance zapewniający komfortową i efektywną jazdę, idealny na długie dystanse. Jest bardzo uniwersalny, możesz nim jeździć nie tylko na gładkim asfalcie, ale nawet na odcinkach szutrowych. Pomoże w tym możliwość założenia 35-mm opon (seryjnie Continental GP5000 AllSeason TR 32 mm), w rowerze można także założyć pełne błotniki (rower ma zdejmowany mostek tylnego trójkąta do mocowania błotnika).
Scultura Endurance 8000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która świetnie łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Gwarantuje go m.in. specyficzna budowa rur tylnego trójkąta, w pełni karbonowy widelec oraz wysoka główka ramy dająca wygodną pozycję do jazdy. Komfort zwiększa również karbonowa sztyca Merida Team SL z technologią S-Flex.
Rower wykorzystuje półzintegrowane prowadzenie przewodów (system Wire Port), które wchodzą do ramy przez stery, dzięki czemu są świetnie chronione przed brudem i wilgocią, a rower zyskuje bardzo czysty wygląd. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport Press-Fit 86 da efektywny transfer mocy. Niezwykle precyzyjny jest również osprzęt roweru, Shimano Ultegra Di2 2 x 12, o dużym zakresie przełożeń i sprawdzonym działaniu. Możesz polegać także na lekkich kołach Merida Team GR30, 12-mm sztywnych osiach oraz komponentach Merida.
Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano Ultegra w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania, pomoże w tym również system chłodzenia hamulca – Disc Cooler. O tym, że rower jest nie tylko niezwykle wygodny, ale też szybki, mogą świadczyć jego aerodynamiczne elementy takie jak ukryty zacisk sztycy zmniejszający turbulencje w jego okolicach. Chcesz się przekonać, jak komfortowa może być rasowa szosówka? Scultura Endurance 8000 pozwoli Ci tego doświadczyć.
Cechy
- Bardzo lekka i niezwykle komfortowa karbonowa rama CF3 z technologią Nano Matrix Carbon dla większej odporności na uderzenia
- W pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Osprzęt Shimano Ultegra Di2, korba Shimano Ultegra 50-34, 12-rzędowa kaseta Shimano CS-R8100 (Ultegra) 11-34
- Półzintegrowane prowadzenie przewodów w systemie Wire Port
- Karbonowe koła Merda Team GR30 i 12-mm sztywne osie
- Suport Press-Fit 86 dla świetnego transferu mocy
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra z chłodzeniem Disc Cooler
- 32-mm opony Continental GP5000 AllSeason TR i prześwit na 35-mm opony
- Możliwość założenia pełnych błotników
Specyfikacja
- Rama: SCULTURA ENDURANCE CF3 II, materiał: karbon, maks. rozmiar opony: 700 x 35C/700x32C (z błotnikiem), standard osi: 100 x 12/142 x 12 mm, standard suportu: BB86
- Rozmiar ramy: XXS, XS, S, M, L, XL
- Kolor: SILK SPARKLING BLUE (BLACK)
- Widelec: SCULTURA ENDURANCE CF3 disc, materiał: karbon, maks. rozmiar przedniej opony: 700x35C
- Klamka hamulcowa: Shimano Ultegra
- Hamulec przód: Shimano Ultegra, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Hamulec tył: Shimano Ultegra, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano CL800, 160 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano CL800, 160 mm
- Stery: FSA ACR
- Kierownica: MERIDA EXPERT SLII, materiał: aluminium, 380 mm (XXS), 400 mm (XS-S), 420 mm (M-L), 440 mm (XL)
- Mostek: FSA SMR ACR, materiał: aluminium, kąt: -6°, 90 mm - XXS/XS, 100 mm - S/M, 110 mm - L, 120 mm - XL
- Rozmiar mostka: 90 mm - XXS/XS, 100 mm - S/M, 110 mm - L, 120 mm - XL
- Chwyty kierownicy: MERIDA ROAD Expert
- Przerzutka tył: Shimano Ultegra Di2
- Przerzutka przednia: Shimano Ultegra Di2
- Manetka tył: Shimano Ultegra disc Di2
- Manetka przód: Shimano Ultegra disc Di2
- Sztyca: MERIDA TEAM SL, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm, karbon, S-Flex
- Obejma podsiodłowa: MERIDA Expert
- Siodło: Prologo Scratch M5, V-mount adapter, w zestawie minitool MERIDA
- łańcuch: Shimano CN-M6100-12
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-R8100, 11-34 T, 12 speed
- Wkład Suportu: Shimano SM-BB71-41B, Pressfit 86,5 mm
- Korba: Shimano Ultegra, 50-34 T, 165 mm - XXS, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M/L, 175 mm - XL
- Koła: MERIDA TEAM GR30, piasta przód: 100 x 12 mm, piasta tył: 142 x 12 mm, szerokość wewn.: 25 mm, wysokość: 30 mm, Centerlock, materiał: karbon
- Oś tył: MERIDA EXPERT SL, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Continental GP5000 AllSeason TR, 700 x 32C, zwijana
- Opona tył: Continental GP5000 AllSeason TR, 700 x 32C, zwijana
- Dętki: Ultralite 60
- Koszyk na bidon: BC156C-D
Technologie
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
REMOVABLE F-MOUNT
Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
Cechy produktu
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.