Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Rower Merida ONE-SIXTY 8000 silk blue (grey/black)

Przejdź do sekcji Opinie
34 999,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Niedostępny
Niedostępny
Niedostępny
Niedostępny
szt.
Dostępność:
Dostępny

Kod produktu: ME025117

Czas wysyłki: 10 dni ( produkt w magazynie producenta )
Dostawa od 0,00 zł - Kurier

Zapytaj o produkt
Udostępnij
Weź w leasing

Opis

MERIDA ONE-SIXTY 8000 silk blue (grey/black)

Zaawansowany rower enduro stworzony do ekstremalnych zjazdów i technicznych podjazdów. Z karbonową ramą ONE-SIXTY CF4 III, zawieszeniem Rock Shox Ultimate, napędem Sram GX Eagle Transmission AXS i agresywnymi oponami Maxxis. MERIDA ONE-SIXTY 8000 to bezkompromisowa maszyna do ostrej jazdy w każdym terenie!

MERIDA ONE-SIXTY 8000 to nowoczesny rower enduro zbudowany na całkowicie przeprojektowanej karbonowej ramie ONE-SIXTY CF4 III, która oferuje progresywną geometrię i zaawansowane rozwiązania technologiczne. To maszyna dla najbardziej wymagających riderów, gotowa na najbardziej wymagające trasy, skoki i rock gardeny. W pełni zintegrowany kokpit, nowoczesne zawieszenie, napęd Sram GX Eagle Transmission AXS i niezawodne hamulce Sram Code Ultimate Stealth to tylko część jego atutów.

W modelu ONE-SIXTY 8000 zastosowano widelec Rock Shox Zeb Ultimate o skoku 170 mm oraz damper Rock Shox Super Deluxe Ultimate, co zapewnia maksymalną kontrolę na zjazdach i świetne trzymanie w zakrętach. Za napęd odpowiada bezprzewodowy system Sram GX Eagle Transmission AXS z 12-rzędową kasetą 10–52T, zapewniający błyskawiczną zmianę przełożeń nawet pod dużym obciążeniem. Hydrauliczne hamulce Sram Code Ultimate Stealth z tarczami 200 mm gwarantują skuteczne zatrzymanie w każdej sytuacji.

Rower wyposażono w karbonową kierownicę MERIDA TEAM TR II o szerokości 800 mm, regulowaną sztycę MERIDA TEAM TR z zakresem skoku do 230 mm, oraz siodło PROLOGO PROXIM W400 STN z adapterem V-mount i zintegrowanym mininarzędziem MERIDA. Całość dopełniają opony Maxxis Assegai i Maxxis DHR II, które zapewniają świetną przyczepność w każdych warunkach. MERIDA ONE-SIXTY 8000 to maszyna gotowa na wszystko!

Cechy

  • Karbonowa rama ONE-SIXTY CF4 III z progresywną geometrią
  • Widelec Rock Shox Zeb Ultimate Air o skoku 170 mm
  • Tylny amortyzator Rock Shox Super Deluxe Ultimate
  • Bezprzewodowy napęd Sram GX Eagle Transmission AXS 1x12
  • Kaseta 10-52T i korba Sram GX Eagle 170 mm z tarczą 32T
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Code Ultimate Stealth z tarczami 200 mm
  • Karbonowa kierownica MERIDA TEAM TR II 800 mm
  • Mostek MERIDA EXPERT eTRII 35 mm
  • Sztyca regulowana MERIDA TEAM TR 30–230 mm
  • Siodło PROLOGO PROXIM W400 STN z mininarzędziem MERIDA
  • Opony Maxxis Assegai 29x2.5" (przód) i Maxxis DHR II 27.5/29x2.4" (tył)

Specyfikacja

  • Rama: MERIDA ONE-SIXTY CF4 III
  • Kolor: niebieski (z szarymi akcentami)
  • Widelec: Rock Shox Zeb Ultimate, powietrzny, skok: 170 mm, taperowana rura sterowa, offset 42 mm, maks. szerokość opony: 29x2.8"
  • Amortyzator tylny: Rock Shox Super Deluxe Ultimate
  • Stery: Acros ICR MERIDA z uszczelnieniem IPS
  • Kierownica: MERIDA TEAM TR II, karbonowa, szerokość: 800 mm, wznios: 35 mm (dla rozmiaru M)
  • Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, aluminium, długość: 35 mm
  • Przerzutka tył: Sram GX Eagle Transmission AXS
  • Manetka tył: Sram AXS POD
  • Mechanizm korbowy: Sram GX Eagle, długość: 170 mm, tarcza: 32T
  • Kaseta: Sram GX Eagle Transmission, 10-52T, 12-rzędowa
  • Łańcuch: Sram GX Eagle Transmission, Flattop
  • Hamulec przód: Sram Code Ultimate Stealth, 4 tłoczki
  • Hamulec tył: Sram Code Ultimate Stealth, 4 tłoczki
  • Tarcza hamulcowa przód: Sram CenterLine, 200 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Sram CenterLine, 200 mm
  • Sztyca: MERIDA TEAM TR, średnica: 34.9 mm, offset: 0 mm, skok: 30–230 mm
  • Siodło: PROLOGO PROXIM W400 STN z adapterem V-mount i MERIDA minitool
  • Opona przód: Maxxis Assegai, 29x2.5", zwijana, TR EXO+ 3C MaxxGrip
  • Opona tył: Maxxis DHR II, 27.5x2.4" (XS/S/M) / 29x2.4" (L/XL), zwijana, TR DD 3C MaxxTerra
  • Wkład suportu: BSA

TECHNOLOGIE:

 

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

NANO MATRIX CARBON

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

AWS

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

NON-SLIP TIGHTENING

Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

P-FLEX

Elastyczność materiału ramy i specjalne ukształtowanie rur pozwala ramie uginać się w okolicach połączenia górnych i dolnych rur tylnego trójkąta, bez konieczności umieszczenia na niej punktu obrotu. Takie rozwiązanie obniża wagę roweru i zwiększa sztywność ramy.

WIRE PORT

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

FAST KINEMATIC

Platforma tylnego zawieszenia Flexstay z kinematyką zawieszenia specyfi czną dla każdego rozmiaru ramy. Modele z dłuższym zasięgiem mają zwiększoną progresję, by lepiej odpowiadać ostrzej jeżdżącym i/lub cięższym osobom. Zawieszenie można regulować z myślą o kole 29” z przodu i z tyłu albo zmiennym rozmiarze kół (29” i 27,5”), przy zachowaniu geometrii roweru. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned: kinematyka FAST.

LONG FENDER

ONE-FORTY i ONE-SIXTY mogą mieć założony elegancko zintegrowany tylny błotnik pełnej długości. Zapewnia on znakomitą ochronę przed brudem i wodą spod tylnego koła. Oprócz tego standardowy krótki błotnik chroni łożyska głównego punktu obrotu i przewody, przedłużając ich żywotność.

MERIDA SERVICE POUCH

Łatwo dostępny schowek serwisowy na końcu dolnej rury, w okolicach suportu karbonowych ram. Zapewnia dostęp do przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury oraz daje możliwość przewożenia narzędzi czy minipompki.

 

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Cechy produktu

Napęd 2x12
Kolor Niebieski
Korba Jednorzędowa
Materiał ramy Karbon
Hamulce Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar kola Inny
Grupa osprzętu SRAM GX
Skok widelca 170 mm
Marka przedniego widelca RockShox
Amortyzacja Przód

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Bestsellery