Rower Merida BIG.TRAIL 500 Silk Gunmetal Grey (Black)
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Merida BIG.TRAIL 500
Szukasz ścieżkowej alternatywy dla roweru z pełnym zawieszeniem? Meridą Big.Trail zgłasza swoją gotowość! To ścieżkowy hardtail, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy i zbiera świetne recenzje najważniejszych rowerowych mediów. Jego znaki rozpoznawcze to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o dużym skoku, koła 29” z masywnymi oponami oraz regulowana sztyca o dużym skoku. Wszystko to daje świetne doznania na wielu trasach. Ścieżkowy hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować.
Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią. Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy.
Świetną amortyzację w Big.Trailu 500 zapewnia widelec RockShox Recon Silver RL o 140-mm skoku. Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano CUES U6000, korbą Shimano CUES U6000 32 i 10-rzędową kasetą Shimano LG300 11-48. Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Gemini M530 (4 tłoczki z przodu i 2 z tyłu). Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.
Doskonałą przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Maxxis Dissector 2,4”, a prześwit pozwala założyć w tym rowerze ścieżkowym opony o szerokości nawet 2,5”. Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i lepszą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Merida Comp TR. Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki. Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach. Baw się dobrze z Big.Trailem 500!
Cechy
- Lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama TFS z nowoczesną ścieżkową geometrią
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia, bardzo niski przekrok dla łatwego manewrowania
- Amortyzator RockShox Recon Silver RL, Air, 140 mm
- Przerzutka Shimano CUES U6000, korba Shimano CUES U6000 32, 10-rzędowa kaseta Shimano LG300 11-48
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Gemini M530 (4 tłoczki z przodu i 2 z tyłu)
- Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody, opony Maxxis Dissector 29 x 2,4” i prześwit na opony 2,5"
- Sztywne osie i piasty Shimano TC500-B/TC500-HM-B w standardzie Boost
- Koła Merida Comp TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Comp TR o skoku - S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
- Ukryte punkty mocowania dla błotników, bagażnika i stopki oraz mocowanie Trail Mount dla pompki czy narzędzi
Specyfikacja
- Rama: BIG.TRAIL TFS, materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5", standard tylnej osi: 148 x 12 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: SILK GUNMETAL GREY (BLACK)
- Widelec: Rock Shox Recon Silver RL, skok: 140 mm, stożkowy (taperowany), offset: 42 mm
- Hamulec przód: Tektro Gemini M530, 4 tłoczki
- Hamulec tył: Tektro Gemini M530, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Tektro TR180-45, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Tektro TR180-45, 180 mm
- Stery: MERIDA M4455
- Kierownica: MERIDA COMP TR, materiał: aluminium, szerokość: 780 mm, wznios: 20 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT TR, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, 50 mm
- Rozmiar mostka: 50 mm
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano CUES U6000, GS
- Manetka tył: Shimano CUES U6000
- Manetka przód: Shimano SL-MT500-L
- Sztyca: MERIDA COMP TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy - S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: Shimano LG500
- Kaseta/wolnobieg: Shimano LG300, 11-48 T, 10-rzędowa
- Korba: Shimano CUES U6000, 32 T, 170 mm - S, 175 mm - od rozmiaru M wzwyż
- Piasta przód: Shimano TC500-B, piasta przód: 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano TC500-HM-B, piasta tył: 148 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP TR, szerokość wewn.: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
- Szprychy: Black stainless
- Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia tylnej osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Dissector, 29x 2,4", zwijana, TR EXO Dual
- Opona tył: Maxxis Dissector, 29x 2,4", zwijana, TR EXO Dual
- Dętki: CST Ultralite-29
Technologie
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS-TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.