Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Rower Merida BIG.NINE TR 600 silk gunmetal grey (black)

Przejdź do sekcji Opinie
6 199,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

szt.
Dostępność:
Dostępny

Kod produktu: ME025091

Czas wysyłki: 5-7 dni ( product w magazynie producenta )
Dostawa od 0,00 zł - Kurier

Zapytaj o produkt
Udostępnij
Weź w leasing

Opis

Rower MERIDA BIG.NINE TR 600 silk gunmetal grey (black)

Wszechstronny rower górski trailowy z lekką aluminiową ramą BIG.NINE LITE III, amortyzatorem SR Suntour Raidon 34 i nowoczesnym napędem Shimano CUES 1x11. Gotowy na techniczne zjazdy i długie podjazdy – MERIDA BIG.NINE TR 600 to idealny partner na górskie szlaki.

MERIDA BIG.NINE TR 600 to hardtail o trailowej geometrii, stworzony z myślą o rowerzystach szukających pewności prowadzenia, komfortu i niezawodności na wymagających trasach. Lekka i wytrzymała rama BIG.NINE LITE III z aluminium zapewnia sztywność oraz precyzyjne prowadzenie, a nowoczesna geometria z widelcem o skoku 120 mm daje większą kontrolę na technicznych zjazdach i komfort podczas długich wypraw w terenie.

Rower został wyposażony w powietrzny amortyzator SR Suntour Raidon 34 z blokadą i skokiem 120 mm oraz nowoczesny napęd Shimano CUES U6000 1x11 z dużą kasetą 11-50T, który zapewnia płynną i cichą pracę w każdych warunkach. Wydajne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 z tarczami 180 mm pozwolą Ci panować nad rowerem w każdych warunkach terenowych i pogodowych.

Wysokiej jakości komponenty MERIDA, takie jak kierownica EXPERT CC, sztyca COMP TR z regulacją wysokości, siodło COMP SL z wbudowanym mininarzędziem oraz obręcze COMP CC II tubeless ready, dopełniają ten solidny zestaw. Opony Maxxis Rekon 29x2.4” gwarantują przyczepność i pewność jazdy na technicznych trasach. To idealny wybór dla entuzjastów MTB, którzy szukają mocnego, dobrze wyposażonego roweru na szlaki.

Cechy

  • Lekka i sztywna aluminiowa rama BIG.NINE LITE III
  • Powietrzny amortyzator SR Suntour Raidon 34 o skoku 120 mm
  • Napęd Shimano CUES U6000 1x11 z kasetą 11-50T
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 z tarczami 180 mm
  • Koła 29” z obręczami MERIDA COMP CC II tubeless ready
  • Opony Maxxis Rekon 29x2.4” z dużą przyczepnością
  • Regulowana sztyca MERIDA COMP TR (dropper)
  • Siodło MERIDA COMP SL z systemem V-mount i minitool

Specyfikacja

  • Rama: MERIDA BIG.NINE LITE III, aluminium
  • Kolor: Szary / Czarny
  • Widelec: SR Suntour Raidon 34; powietrzny; skok 120 mm; Tapered; offset 46 mm
  • Stery: Acros ICR MERIDA zintegrowane; uszczelnienie IPS
  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC; aluminium; 760 mm
  • Mostek: MERIDA TEAM CC III; aluminium; 31.8 DSH; -6°; MERIDA SMART MOUNT; długość: 60 mm (S)
  • Manetka przód: Shimano SL-MT500-L
  • Manetka tył: Shimano CUES U6000
  • Przerzutka tył: Shimano CUES U6000; GS
  • Mechanizm korbowy: MERIDA Expert TR; 170 mm (S); 32T
  • Kaseta: Shimano LG400; 11-50; 11-rzędowa
  • Łańcuch: Shimano LG500
  • Hamulec przód: Shimano MT200; 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano MT200; 2 tłoczki
  • Tarcza przód: Shimano RT10; 180 mm
  • Tarcza tył: Shimano RT10; 180 mm
  • Piasta przód: Shimano TC500-B; 110x15 mm; 32 szprychy; Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TC500-MS-B; 148x12 mm; 32 szprychy; Centerlock
  • Obręcz przód: MERIDA COMP CC II; aluminium; wewnętrzna szerokość 25 mm; tubeless ready
  • Obręcz tył: MERIDA COMP CC II; aluminium; wewnętrzna szerokość 25 mm; tubeless ready
  • Opona przód: Maxxis Rekon; 29x2.4"; drut
  • Opona tył: Maxxis Rekon; 29x2.4"; drut
  • Sztyca: MERIDA COMP TR; 30.9 mm; offset 0 mm; skok: 125 mm (S)
  • Siodło: MERIDA COMP SL; V-mount; zintegrowane mininarzędzie MERIDA
  • Wkład suportu: BSA

TECHNOLOGIE:

 

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

FLEX-STAY

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

Di2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

RACELITE 61 ALUMINIUM

Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

F-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

C-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

WIRE PORT

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

 

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

Cechy produktu

Napęd 1x11
Korba Jednorzędowa
Materiał ramy Aluminium
Hamulce Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar kola 29
Grupa osprzętu Shimano CUES
Skok widelca 120 mm
Marka przedniego widelca SR Suntour
Amortyzacja Przód

Opinie

Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Bestsellery