Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Rower Merida BIG.NINE 300 Lite mettalic teal (black)

Przejdź do sekcji Opinie
3 999,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Niedostępny
szt.
Dostępność:
Dostępny

Kod produktu: ME025075

Czas wysyłki: 5-7 dni ( product w magazynie producenta )
Dostawa od 0,00 zł - Kurier

Zapytaj o produkt
Udostępnij
Weź w leasing

Opis

Merida BIG.NINE 300 LITE mettalic teal (black)

Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air, napęd Shimano Deore 2 x 10, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 300 Lite!

Merida BIG.NINE 300 Lite to propozycja dla osób, które cenią szybkość, precyzję i niezawodność. Ten uniwersalny hardtail MTB wyposażono w lekką i sztywną aluminiową ramę BIG.NINE LITE o sportowej geometrii, zapewniającą świetne przyspieszenie i kontrolę na szlaku. Stożkowa główka ramy poprawia precyzję prowadzenia, a amortyzator SR Suntour XCR32 RLR Air z 100 mm skoku i blokadą skoku z kierownicy pozwala dopasować rower do terenu i stylu jazdy.

Za płynną i niezawodną zmianę przełożeń odpowiada napęd Shimano Deore 2 x 10 z przednią przerzutką Deore i tylną Deore Shadow M4120. Korba Shimano Deore z tarczami 36-26 współpracuje z kasetą 11-42, zapewniając szeroki zakres przełożeń do jazdy w każdych warunkach terenowych. Rower wyposażono także w 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 oraz hamulcowe tarcze Shimano RT10 (180 mm z przodu, 160 mm z tyłu), które gwarantują skuteczne i pewne hamowanie w każdych warunkach.

Na uwagę zasługują także 29-calowe koła z obręczami Merida Comp CC i oponami Maxxis Ikon 29x2,2", które zapewniają dobrą przyczepność i łatwe pokonywanie przeszkód. Rower posiada sztywne osie oraz piasty Shimano w standardzie Boost (110x15 mm z przodu i 148x12 mm z tyłu), które zwiększają sztywność i precyzję prowadzenia. Komponenty takie jak kierownica, mostek czy sztyca Merida Comp CC gwarantują komfort i trwałość. Całość dopełnia siodło Merida Comp SL z mocowaniem V-mount.

Cechy

  • Lekka i sztywna aluminiowa rama BIG.NINE LITE o sportowej geometrii
  • Amortyzator SR Suntour XCR32 RLR Air, 100 mm, z blokadą skoku z kierownicy
  • Napęd Shimano Deore 2 x 10 z tylną przerzutką Deore Shadow M4120
  • Korba Shimano Deore 36-26 i 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 z tarczami Shimano RT10 (180/160 mm)
  • Koła 29” z obręczami Merida Comp CC i oponami Maxxis Ikon 29x2,2"
  • Sztywne osie i piasty Boost Shimano MT400-B (110x15/148x12)
  • Komponenty Merida Comp CC: kierownica, mostek i sztyca
  • Siodło Merida Comp SL z mocowaniem V-mount
  • Sportowy hardtail idealny na górskie szlaki i trening

Specyfikacja

  • Rama: BIG.NINE LITE aluminium
  • Kolor: METALLIC TEAL (BLACK)
  • Widelec: SR Suntour XCR32 RLR Air, 100 mm, zdalna blokada skoku
  • Stery: MERIDA M4455
  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC 720 mm
  • Mostek: MERIDA Comp CC 31,8 mm, kąt -6°
  • Przerzutka przód: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore M4120 Shadow
  • Manetka przód: Shimano Deore M5100
  • Manetka tył: Shimano Deore M4100
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore M4100-2, 36-26
  • Kaseta: Shimano Deore M4100, 11-42, 10-rzędowa
  • Łańcuch: KMC X10
  • Hamulce przód: Tektro M275
  • Hamulce tył: Tektro M275
  • Tarcza przód: Shimano RT10, 180 mm
  • Tarcza tył: Shimano RT10, 160 mm
  • Piasta przód: Shimano MT400-B, 110x15 mm, 32H, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B, 148x12 mm, 32H, Centerlock
  • Obręcz przód: MERIDA COMP CC 20 IWR
  • Obręcz tył: MERIDA COMP CC 20 IWR
  • Opona przód: Maxxis Ikon 29x2,2", drut
  • Opona tył: Maxxis Ikon 29x2,2", drut
  • Sztyca: MERIDA COMP CC 30,9 mm
  • Siodło: MERIDA COMP SL V-mount
  • Wkład suportu: Shimano BBMT500PA

Technologie:

 

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

FLEX-STAY

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

 

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

Cechy produktu

Napęd 2x10
Korba Dwurzędowa
Materiał ramy Aluminium
Hamulce Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar kola 29
Grupa osprzętu Shimano Deore
Skok widelca 100 mm
Marka przedniego widelca SR Suntour
Amortyzacja Przód

Opinie

Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Bestsellery