Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Rower Merida BIG.NINE 200 mettalic black (grey) 25

Przejdź do sekcji Opinie
4 299,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

szt.
Dostępność:
Dostępny

Kod produktu: ME025098

Czas wysyłki: 5-7 dni ( product w magazynie producenta )
Dostawa od 0,00 zł - Kurier

Zapytaj o produkt
Udostępnij
Weź w leasing

Opis

MERIDA BIG.NINE 200 mettalic black (grey) 25

Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air, napęd Shimano CUES, koła 29” Merida Comp CC II, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 200!

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie – sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 200 to model z ramą TFS IV o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrzne prowadzenie przewodów oraz mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, co czyni go uniwersalnym wyborem na codzienne trasy.

Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy, a szeroki zakres przełożeń gwarantuje sprawdzony napęd Shimano CUES U6000 1 x 10. Jazdę po nierównościach ułatwia powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR o skoku 100 mm. Pewne hamowanie w każdych warunkach umożliwiają 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200. Komfortową i kontrolowaną jazdę po bezdrożach zapewnią koła 29” Merida Comp CC II (tubeless ready) oraz przyczepne opony Maxxis Rekon Race 2,25”. Niezależnie od tego, czy planujesz szybki trening czy spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie idealnym partnerem do każdej przygody.

Cechy

  • Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS IV z komfortową geometrią
  • Technoformowane rury z podwójnym cieniowaniem i wygładzonymi spawami
  • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
  • Amortyzator powietrzny SR Suntour XCR32 LOR o skoku 100 mm
  • Napęd Shimano CUES U6000 1x10 z kasetą 11-48T
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200
  • Koła 29” Merida Comp CC II tubeless ready
  • Opony Maxxis Rekon Race 2,25” o niskich oporach toczenia
  • Możliwość montażu błotników, bagażnika i stopki

Specyfikacja

  • Rama: Aluminium 6061, TFS IV, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania do błotników, bagażnika i stopki
  • Kolor: Czarny (szary)
  • Widelec: Suntour XCR32-ATB LOR, powietrzny, skok: 100 mm, blokada, offset: 44 mm
  • Klamka hamulcowa: Shimano MT200 / MT201
  • Hamulec przód: Shimano MT200 / MT201, 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano MT200 / MT201, 2 tłoczki
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
  • Stery: MERIDA M2345
  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC, aluminium, 720 mm, 10 mm wzniosu
  • Mostek: MERIDA COMP CC, aluminium, 31.8 mm, 7°, 70 mm (rozmiar S)
  • Manetka tył: Shimano CUES U6000
  • Przerzutka tył: Shimano CUES U6000 GS
  • Mechanizm korbowy: Shimano CUES U6000, 32T, 170 mm (rozmiar S)
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano LG300, 11-48T, 10-rzędowa
  • Łańcuch: KMC xGlide
  • Wkład suportu: Shimano MT500
  • Sztyca: MERIDA COMP CC, aluminium, 30.9 mm, offset 0 mm
  • Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
  • Piasta przód: Shimano QC300, 100x9 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano QC300-HM, 135x9 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Obręcz przód: MERIDA COMP CC II, 25 mm szerokości wewnętrznej, aluminium, tubeless ready
  • Obręcz tył: MERIDA COMP CC II, 25 mm szerokości wewnętrznej, aluminium, tubeless ready
  • Opona przód: Maxxis Rekon Race, 29x2.25", drut
  • Opona tył: Maxxis Rekon Race, 29x2.25", drut

TECHNOLOGIE:

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

RACELITE 61 ALUMINIUM

Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

TFS - TECHNO FORMING SYSTEM

Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

F-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

K-MOUNT

Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

C-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

 

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

Cechy produktu

Napęd 1x10
Korba Jednorzędowa
Materiał ramy Aluminium
Hamulce Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar kola 29
Grupa osprzętu Shimano CUES
Skok widelca 100 mm
Marka przedniego widelca SR Suntour
Amortyzacja Przód

Opinie

Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Bestsellery