Rower Elektryczny Merida eSPRESSO URBAN 300 EQ dark strawberry
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida eSPRESSO URBAN 300 EQ
Wygodny miejski e-bike o wyglądzie klasycznego roweru. Ma silnik w piaście Mahle X35+ z maks. momentem obrotowym 40 Nm i 250-Wh baterię. Bogate wyposażenie roweru przyda się na co dzień. Zabierz eSpresso Urban 300 EQ do miasta i poczuj przyjemność!
Rower Merida eSPRESSO URBAN 300 EQ to kwintesencja dynamicznej elegancji i nowoczesnego stylu w świecie mobilności miejskiej. Ten wyjątkowy rower elektryczny nie tylko definiuje przyszłość podróżowania po mieście, ale także łączy w sobie funkcjonalność, design i wydajność.
Zaprojektowany z myślą o wygodzie i wszechstronności, eSPRESSO URBAN 300 EQ reprezentuje doskonałą harmonię między tradycją a innowacją. Jego lekka rama o nowoczesnej geometrii pozwala na pewne manewrowanie w zatłoczonych ulicach, a jednocześnie zapewnia stabilność na dłuższych trasach.
Najnowocześniejsza technologia napędu elektrycznego sprawia, że podróżowanie na eSPRESSO URBAN 300 EQ to czysta przyjemność. Wydajny system wspomagania elektrycznego dostarcza dynamicznej mocy w dokładnie tych momentach, gdy jej potrzebujesz, zapewniając swobodę jazdy nawet podczas stromych podjazdów. Zintegrowana bateria umieszczona w ramie nadaje rowerowi smukłości i jednocześnie zapewnia długotrwałą wydajność.
Cechy
- Silnik piasty MAHLE ebikemotion X35+ zapewnia naturalne wspomaganie
- Smukła sylwetka i niska waga
- Wygodna konstrukcja ramy z niskim przekrokiem
- W pełni wyposażony w błotniki, bagażnik, światła, blokadę i stopkę
- Płynnie działający 10-biegowy napęd Shimano
- Amortyzowany widelec i sztyca podsiodłowa dla dodatkowego komfortu
Specyfikacja
- Rama: eSPRESSO URBAN LITE
- Rozmiar ramy: S, M, L
- Kolor: DARK STRAWBERRY (BLACK)
- Widelec: Suntour NEX E25, sprężynowy, skok zawieszenia: 63 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 52C
- Klamka hamulcowa: Shimano Altus M2000
- Hamulec przód: Shimano MT200, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano MT200, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano SM-RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano SM-RT26, 180 mm
- Kierownica: MERIDA EXPERT TK, materiał: aluminium, szerokość: 640 mm, wznios: 35 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT TK, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, regulowany, 65 mm - XS/S/M, 90 mm - L/XL
- Rozmiar mostka: 65 mm - XS/S/M, 90 mm - L/XL
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano Deore M5120, SGS
- Manetka tył: Shimano Deore M4100
- Sztyca: MERIDA EXPERT TK, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 15 mm, sztyca amortyzowana, skok: 40 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA EXPERT TK, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC e10s
- Mechanizm korbowy: Merida COMP TK, 42 T, XS - 165 mm, S/M/L - 170 mm, XL - 175 mm
- Napęd: MAHLE X35+- silnik w piaście, 40 Nm
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-M4100, 11-46 T,10-rzędowa
- Wkład suportu: EB2401
- Koła: MERIDA COMP TK, wewnętrzna szerokość: 20 mm, materiał: aluminium
- Piasta przód: Shimano TX505, 100 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Zintegrowana
- Szprychy: Black stainless
- Opona przód: Continental Contact Urban, 622 x 50", drut, pasek odblaskowy
- Opona tył: Continental Contact Urban, 622 x 50", drut, pasek odblaskowy
- Dętki: 700*47/52
- Przednie Światło: LEZYNE E-BIKE MINI STVZO E65
- Tylne Światło: Spanninga Commuter Glow XE zintegrowane z bagażnikiem MERIDA MIK HD
- Silnik: MAHLE X35+- silnik w piaście, 40 Nm
- Bateria: MAHLE B1-D, 250 Wh
- Ładowarka: MAHLE Charger-C, prąd ładowania 2A
- Wyświetlacz: MAHLE Pulsar One Display
- Zapięcie Ramy: Blokada tylnego koła Abus 5650 LH-3
- Przewody Elektryczne: MAHLE Light Wire
- Osłona Łańcucha: Custom MERIDA Chainguard
- Bagażnik: Bagażnik MERIDA MIK HD z zaciskiem sprężynowym i tylnym światłem Spanninga
- Stopka: Atranvelo 1219-PC-7
Technologie
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.