Rower Elektryczny Merida eSPRESSO 300 SE EQ 418 Wh silk fog green

Cena: 12 999,00 zł 12999.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
ilość szt.
Producent: Merida
Kod produktu: ME23137

Opis

Merida eSPRESSO 300 SE EQ 418 Wh

Crossowo-miejski rower elektryczny. Ma silnik Shimano E5000 z maks. momentem obrotowym 40 Nm i baterię Shimano E8014 o pojemności 418 Wh. Na wielu trasach sprawdzi się bogate wyposażenie eSpresso 300 SE EQ. Ruszaj mocniej do miasta i na wycieczkę!

Ciesz się jazdą bardziej niż dotychczas! Merida eSpresso 300 EQ to lekki crossowy rower elektryczny, na którym możesz polegać w mieście i poza nim. Odpowiednie wsparcie zapewni Ci silnik Shimano E5000 z maks. momentem obrotowym 40 Nm, współpracujący z baterią Shimano E8014 o pojemności 418 Wh. Wykorzystany w rowerze sprawdzony system Shimano STePS gwarantuje wrażenia z jazdy najbardziej zbliżone do klasycznego roweru.

Rower z mocną aluminiową ramą Lite nadaje się nie tylko na idealne nawierzchnie, w czym pomaga amortyzator SR Suntour NEX-PM-DS. Odpowiedni zakres przełożeń zapewnia 9-rzędowa kaseta obsługiwana przez przerzutkę Shimano Altus RD-M2000, a dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275.

Merida eSpresso 300 EQ jest gotowa na wiele zastosowań: ma seryjnie montowaną stopkę, bagażnik z systemem MIK, oświetlenie Herrmans i błotniki. Rower ma także zabezpieczenie antykradzieżowe: blokadę koła Abus 5650 LH-3. To solidny elektryczny rower miejski i crossowy w jednym. Odkryj z nim nowe trasy i poczuj większą moc na tych, które dobrze znasz.

Cechy

  • Lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama
  • Silnik Shimano E5000 z maks. momentem obrotowym 40 Nm
  • Zewnętrzna bateria o pojemności 418 Wh
  • Widelec SR Suntour NEX-PM-DS o skoku 63 mm
  • Mocne hamulce Tektro i napęd Shimano z szerokim zakresem przełożeń
  • Szybko toczące się koła 700c i 42-mm opony z niskimi oporami toczenia
  • Stopka, bagażnik, błotniki, oświetlenie Herrmans oraz blokada koła Abus 5650 LH-3
  • Zaawansowane autorskie rozwiązania Meridy

Specyfikacja

  • Rama: eSPRESSO LITE, materiał: aluminium, koło 700C, standard osi 142 x 12 mm, zewnętrzna bateria, maks. pojemność baterii: 504 Wh
  • Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL - eSPRESSO XS (43) - S (47) - M (51) - L (55) - XL (59)
  • Kolor: SILK FOG GREEN (BLACK)
  • Widelec: Suntour NEX-PM-DS, sprężynowy, skok: 63 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 48C
  • Hamulec przód: Tektro M275, 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Tektro M275, 2 tłoczki
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
  • Stery: MERIDA 2346 Neck
  • Kierownica: MERIDA EXPERT TK, materiał: aluminium, szerokość: 660 mm, wznios: 15 mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 17°, 80 mm - XS/S, 90 mm - M, 100 mm - L, 110 mm - XL
  • Rozmiar mostka: 80 mm - XS/S, 90 mm - M, 100 mm - L, 110 mm - XL
  • Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT TK
  • Przerzutka tył: Shimano Altus M2000, SGS
  • Manetka tył: Shimano Altus rapidfire
  • Sztyca: MERIDA EXPERT, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
  • Siodło: MERIDA EXPERT TK, V-mount
  • Pedały: VP VPE-891
  • łańcuch: KMC e9S
  • Mechanizm korbowy: Shimano CRE50,38 T, Shimano FC-E5010
  • Napęd: Shimano E5000, 40Nm
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano HG400, 11-36 T, 9-rzędowa
  • Korba: Shimano FC-E5010, 170mm
  • Piasta przód: Shimano TX505, 100 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400, 142 x 12 mm, 36 szprych, Centerlock
  • Obręcz: MERIDA COMP TK, wewnętrzna szerokość: 20 mm, materiał: aluminium
  • Szprychy: Black stainless
  • Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6 mm
  • Opona przód: Continental Ride Cruiser, 622 x 42", pasek odblaskowy
  • Opona tył: Continental Ride Cruiser, 622 x 42", pasek odblaskowy
  • Dętki: 700*47/52
  • Przednie Światło: Herrmans H-Black MR4 E
  • Tylne Światło: Herrmans H-Cargo zintegrowane z bagażnikiem MERIDA MIK
  • Błotnik: Sunnywheel SW-FA 513
  • Silnik: Plastikowa osłona baterii
  • Bateria: Shimano E8014, 418 Wh
  • Ładowarka: Shimano EC-E6002, prąd ładowania 2A
  • Wyświetlacz: Shimano SC-E5000A
  • Zapięcie Ramy: Blokada tylnego koła Abus 5650 LH-3
  • Zamek Baterii: Zamknięcie Abus
  • Uchwyt Baterii: Shimano BM-E8016
  • Przewody Elektryczne: Shimano EW SD50L, 1400 mm
  • Osłona Napędu: SM-DUE50-T
  • Osłona Łańcucha: Sunnywheel SW-CG-173A
  • Bagażnik: Bagażnik MERIDA MIK z zaciskiem sprężynowym i tylnym światłem Herrmans
  • Stopka: Massload CL-KA98
  • Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 150 kg

Technologie

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

F-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

K-MOUNT

Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

C-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

CASTING MOTOR BRACKET

Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl