Rower Elektryczny Merida eSPEEDER 400 EQ Silk Fog Green
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida eSPEEDER 400 EQ
Poczuj moc w mieście! Merida eSpeeder 400 EQ to innowacyjny elektryczny rower miejski, który sprawi, że częściej zostawisz auto w garażu. Mocne wsparcie i naturalne odczucia z jazdy zapewni silnik Mahle X35+ z maks. momentem obrotowym 40 Nm, współpracujący z wewnętrzną baterią o pojemności 250 Wh. Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy.
Nie tylko w mieście sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSpeeder Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec i osprzęt Shimano z przerzutką Shimano 105. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105. W szybkiej jeździe eSpeederem pomagają jego koła 700c z 32-mm oponami Maxxis Pursuer o niskich oporach toczenia.
Możliwość wykorzystania eSpeedera 400 EQ w wielu codziennych zastosowaniach zwiększa seryjne wyposażenie: bagażnik z systemem MIK, oświetlenie Lezyne przód i tył, błotniki i stopka. Wysokiej jakości miejski e-bike pozwoli Ci docierać szybciej i sprawniej do pracy, na spotkanie czy zakupy. Omiń korki i ciesz się jazdą!
Cechy
- Silnik MAHLE X35+ z maks. momentem obrotowym 40 Nm zapewniający naturalne wsparcie
- Wewnętrzna bateria o pojemności 250 Wh i możliwość dokupienia dodatkowej 208-Wh baterii
- Aluminiowa rama Lite z wieloma punktami mocowania, które można wykorzystać np. na wyprawie
- Karbonowy widelec tłumiący drgania
- Smukła sylwetka klasycznego roweru i niska waga
- Napęd Shimano, w tym przerzutka Shimano 105 oraz 10-rzędowa kaseta Shimano CS-M4100 11-46
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105
- Szybko toczące się koła 700c i 32-mm opony Maxxis Pursuer z niskimi oporami toczenia
- Bogate wyposażenie: oświetlenie Lezyne przód i tył, błotniki, bagażnik z systemem MIK i stopka
Specyfikacja
- Rama: eSPEEDER LITE, materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnej opony: 700 x 45C / 700 x 42C (z błotnikiem) / 27,5 x 47C, standard osi 100 x 9 / 135 x 9 mm, suport w standardzie BSA
- Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL
- Kolor: SILK FOG GREEN (LIGHT GREEN)
- Widelec: MDF09, materiał: karbon, maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 40C (z błotnikiem)
- Hamulec przód: Shimano MT-200/UR300, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano MT-200/UR300, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT26, 180 mm
- Stery: VP-MH-P16
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 620 mm, prosta
- Mostek: MERIDA EXPERT IR, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, 80 mm - XS, 90 mm - S, 100 mm - SM/ML, 110 mm - L/XL
- Rozmiar mostka: 80 mm - XS, 90 mm - S, 100 mm - SM/ML, 110 mm - L/XL
- Chwyty kierownicy: MERIDA COMP EC
- Przerzutka tył: Shimano Deore M5120, SGS
- Manetka tył: Shimano Deore M4100
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, materiał: karbon, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC e10s
- Mechanizm korbowy: MERIDA COMP TK, 42 T, 165 mm - XS, 170 mm - S/M/L/XL
- Napęd: MAHLE X35+- silnik w tylnej piaście, 40 Nm
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-M4100, 11-46 T,10-rzędowa
- Wkład suportu: EB2401
- Korba: 165 mm - XS, 170 mm - S/M/L/XL
- Koła: MERIDA COMP SL, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, materiał: aluminium
- Piasta przód: VP CLK170F, 100 x 12 mm, 28 szprych, Centerlock
- Szprychy: Black stainless
- Opona przód: Continental Contact Urban, 700C x 40, drut
- Opona tył: Continental Contact Urban, 700C x 40, drut
- Dętki: Lite
- Przednie Światło: LEZYNE E-BIKE POWER STVZO E115, mocowanie MERIDA (reverse)
- Tylne Światło: LEZYNE E-BIKE SUPER BRIGHT STVZO
- Błotnik: SW-FA-311-45FARE1 + SW503F1, wspornik SW-FV-513, 807B, aluminiowe pręty: SW809-01
- Silnik: PC-044
- Bateria: MAHLE B1-D, 250 Wh
- Ładowarka: MAHLE Charger-C, prąd ładowania 2A
- Przewody elektryczne: MAHLE Light Wire
- Bagażnik: MASSLOAD CL-645
- Stopka: Atranvelo 1219-PC-7
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 120 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.