Rower Elektryczny Merida eSILEX+ 600 Orange (Black)
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida eSILEX+ 600
Poznaj moc szutrowego przecinaka! Merida eSilex+ to połączenie dwóch najmocniejszych rowerowych trendów: roweru elektrycznego z rowerem gravelowym. Nowy model wykorzystuje wiele rozwiązań znanych z Meridy Silex, jednego z czołowych graveli na świecie, i wzmacnia je umieszczonym w tylnej piaście silnikiem elektrycznym niemieckiej firmy MAHLE, której logo można zobaczyć m.in. na bolidach F1 Ferrari.
Silnik ma maks. moment obrotowy 40 Nm. Duży zasięg roweru zapewnia bateria o pojemności 250 Wh umieszczona w dolnej rurze. Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy. Na drogach i bezdrożach sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSilex+ Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec i osprzęt Shimano GRX (w tym hydrauliczne hamulce tarczowe GRX) stworzony z myślą o gravelowej jeździe.
Gotowość do jazdy w trudniejszym terenie zwiększają koła Merida Expert CX 27,5" (Tubeless Ready) i opony Maxxis Rambler o szerokości 47 mm. Z eSileksem+ największym ograniczeniem będzie Twoja wyobraźnia. Ruszaj przed siebie z nową mocą!
Merida eSilex+ 600 z nagrodą Design & Innovation 2021
W ostatnich latach rowery Merida zostały wielokrotnie docenione wyróżnieniem Design & Innovation, w ubiegłym nagrodzono m.in Meridę Silex+ 6000. Nie inaczej jest w tym roku. Prestiżowa nagroda została przyznana m.in. Meridzie eSilex+ 600, elektrycznemu rowerowi gravelowemu
Nowy model z silnikiem Mahle X35+ na pierwszy rzut oka w ogóle nie wygląda jak e-bike, a jego niska waga, wiele punktów mocowań i łatwość jazdy powyżej limitu wspomagania (25 km/h) sprawia, że może być kompanem nawet długich wypraw. Z oryginałem uzasadnienia nagrody dla eSileksa można się zapoznać tutaj, poniżej przedstawiamy tłumaczenie.
Werdykt
"Poprzez model eSilex+ 600 Merida znalazła się w ekscytującym i wciąż rosnącym sektorze elektrycznych rowerów gravelowych. W rozsądnej cenie poniżej 3000 euro, rower pozwala wielu fanom szutrów wskoczyć na ebike’a. Znajdujący się w tylnej piaście silnik Mahle jest elegancko zintegrowany z ramą, jest cichy i godny zaufania. Odczucia z jazdy powyżej limitu wspomagania 25 km/h są przyjemne i naturalne. Szerokie opony 650 x 47B zapewniają wystarczającą przyczepność i komfort na wymagających szutrach, a razem z wysoką stabilnością i zrelaksowaną pozycją do jazdy czynią z eSileksa+ 600 idealny wybór dla osób rozpoczynających przygodę z rowerami gravelowymi i elektrycznymi. Dzięki wielu punktom mocowania dla koszyków na bidon, bagaże, błotniki i bagażniki zakres wykorzystania roweru jest ogromny, obejmuje wyprawy, wycieczki czy dojazdy do pracy, dopełniając spójny pakiet, jakim jest Merida eSilex+ 600. A wszystko to w świetnej cenie!".
Cechy
- Silnik MAHLE X35+ z maks. momentem obrotowym 40 Nm zapewniający naturalne wsparcie
- Wewnętrzna bateria o pojemności 250 Wh i możliwość dokupienia dodatkowej 208-Wh baterii
- Aluminiowa rama Lite z wieloma punktami mocowania, które można wykorzystać np. na wyprawie
- Karbonowy widelec tłumiący drgania
- Smukła sylwetka klasycznego roweru i niska waga
- Napęd Shimano GRX, w tym korba Shimano GRX 600 40, oraz 11-rzędowa kaseta Shimano M5100 11-42
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 600
- Koła 650B (27,5”) Tubeless Ready i 47-mm gravelowe opony Maxxis Rambler
Specyfikacja
- Rama: eSILEX LITE, materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnej opony: 700 x 45C / 700 x 42C (z błotnikiem) / 27,5 x 47C, standard osi 100 x 9 / 135 x 9 mm, suport w standardzie BSA
- Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL
- Kolor: ORANGE (BLACK)
- Widelec: MERIDA SILEX CF2, materiał: karbon, stożkowy (taperowany), maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 42C / 700 x 35C (z błotnikiem), maks. 50 mm dla koła 650B
- Hamulec przód: Shimano GRX600, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano GRX600, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT64, 160 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT66, 160 mm
- Stery: VP-MH-P16
- Kierownica: MERIDA EXPERT GR, materiał: aluminium, 400 mm (XS/S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
- Mostek: MERIDA EXPERT IR, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA ROAD EXPERT
- Przerzutka tył: Shimano GRX812
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, materiał: karbon, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP CC, V-mount
- Pedały: VP VPE-891
- łańcuch: KMC e11s
- Mechanizm korbowy: Shimano GRX600, 40 T, 170 mm - XS/S/M, 175 mm - L/XL
- Napęd: MAHLE X35+- silnik w tylnej piaście, 40 Nm
- Kaseta/wolnobieg: Shimano M5100, 11-42 T,11-rzędowa
- Wkład suportu: Shimano BSA
- Korba: 170 mm - XS/S/M, 175 mm - L/XL
- Koła: MERIDA Expert CX, szerokość wewnętrzna: 19 mm, wysokość: 24mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśma i zawory tubeless nie są dołączone)
- Piasta przód: VP CLK170F, 100 x 12 mm, 28 szprych, Centerlock
- Szprychy: Black stainless
- Opona przód: Maxxis Rambler, 650B x 47, ShieldWall / TLR
- Opona tył: Maxxis Rambler, 650B x 47, ShieldWall / TLR
- Dętki: Lite
- Przednie Światło: CG-119PG-BLACK(1)
- Tylne Światło: CG-404RG-BLK
- Silnik: PC-044
- Bateria: MAHLE B1-D, 250 Wh
- Ładowarka: MAHLE Charger-C, prąd ładowania 2A
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 120 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
WIRE PORT
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.