Rower Elektryczny Merida eSILEX 400 Teal (Light Teal/Black)

Cena: 15 499,00 zł 15499.00

Złóż zamówienie w ciągu:

Dostępność: Wybierz wariant
ilość szt.
Producent: Merida
Kod produktu: ME23147

Opis

Merida eSILEX 400

Poznaj moc szutrowego przecinaka! Merida eSilex to połączenie dwóch najmocniejszych rowerowych trendów: roweru elektrycznego z rowerem gravelowym. Nowy model wykorzystuje wiele rozwiązań znanych z Meridy Silex, jednego z czołowych graveli na świecie, i wzmacnia je umieszczonym w tylnej piaście silnikiem elektrycznym niemieckiej firmy Mahle, której logo można zobaczyć m.in. na bolidach F1 Ferrari.

Silnik ma maks. moment obrotowy 40 Nm. Duży zasięg roweru zapewnia bateria o pojemności 250 Wh umieszczona w dolnej rurze. Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy. Na drogach i bezdrożach sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSilex Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec i osprzęt Shimano GRX (w tym hydrauliczne hamulce tarczowe GRX) stworzony z myślą o gravelowej jeździe.

Z eSileksem największym ograniczeniem będzie Twoja wyobraźnia. Ruszaj przed siebie z nową mocą!

Merida eSilex 400 została wyróżniona w wielu testach

Elektryczny rower gravelowy Merida przypadł do gustu niemieckiemu magazynowi "Bike Bild". Model eSilex 400 wyróżniono m.in. za wielką wszechstronność i dobre komponenty.

Zdaniem redakcji, eSilex łączy "wszechstronność i naturalne doświadczenie gravelowej jazdy z komfortem i zasięgiem roweru elektrycznego", korzystając z dwóch "największych rowerowych trendów naszych czasów". Według "Bike Bilda" rower jest także "bardzo interesujący", jeśli chodzi o cenę.

Testerzy wyróżnili w rowerze szczególnie:

  • stosunek jakości do ceny
  • smukły design
  • dobre wyposażenie
  • wszechstronność.

"Ten rower udowadnia, że e-bike niekoniecznie potrzebuje potężnego silnika, żeby dawać dobrą zabawę" - pisze austriacki magazyn online bikeboard.cc w teście Meridy eSilex 400.

Pod względem jakości nie ma się do czego przyczepić, nawet w tańszym eSileksie 400. Jak zwykle Merida zapewnia wysoką jakość wykonania i dobrze dopasowane komponenty. Ten rower udowadnia, że e-bike niekoniecznie potrzebuje potężnego silnika, żeby dawać dobrą zabawę. Pomysł łagodnego wsparcia silnika jest idealny dla tych, którzy chcą poprawić swoją kondycję, ale też być gotowi na wszystkie sytuacje na trasie […]. Ta idea zapewnia rozwiązania, które wskazują na to, co może być możliwe w rozwoju silnika w piaście w następnych kilku latach.

Świetny stosunek jakości do ceny, odpowiednia moc oraz zwinne prowadzenie. To niektóre z cech Meridy eSilex 400, które docenił niemiecki magazyn "ElektroRad". Przyznał on rowerowi ocenę "bardzo dobry" i 90 punktów na 100 możliwych, a także wyróżnienie "Price-Performance".

Zespół testowy, który ocenił Meridę eSilex 400, był pod wrażeniem niemal niewidocznej integracji systemu napędowego. "Elegancki projekt wysokiej jakości aluminiowej ramy świetnie łączy się ze zintegrowanym silnikiem Mahle Ebikemotion X35+ w tylnej piaście, który osiąga maksymalny moment obrotowy 40 Nm". Testerom spodobał się też włącznik/wyłącznik iWOC oraz jego umiejscowienie na górnej rurze. Jak zauważyli, nawet pod dużym obciążeniem czy na stromych podjazdach, silnik jest "bardzo cichy". Byli pod wrażeniem "udanych ustawień silnika, który zawsze łączył wystarczającą moc z przyjemnymi odczuciami z jazdy", docenili także zachowanie roweru na zjazdach. Zdaniem testerów wiele punktów mocowania, zwinne opony z delikatnym bieżnikiem i mocne hamulce Shimano GRX czynią ten rower idealnym na bikepackingowe wycieczki.

Warte podkreślenia przez testerów:

 

  • Bardzo dobrze zrównoważony rower
  • Pojemność baterii może być powiększona do 500 Wh.

 

Rower dostał ocenę bardzo dobrą: 90 punktów/100.

Cechy

  • Silnik MAHLE X35+ z maks. momentem obrotowym 40 Nm zapewniający naturalne wsparcie
  • Wewnętrzna bateria o pojemności 250 Wh i możliwość dokupienia dodatkowej 208-Wh baterii
  • Aluminiowa rama Lite z wieloma punktami mocowania, które można wykorzystać np. na wyprawie
  • Karbonowy widelec tłumiący drgania
  • Smukła sylwetka klasycznego roweru i niska waga
  • Napęd Shimano GRX, w tym korba Shimano GRX 600 46-30, oraz 10-rzędowa kaseta Shimano CS-HG50 11-36
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400
  • Szybko toczące się koła 700c i 40-mm gravelowe opony Maxxis Rambler

Specyfikacja

  • Rama: eSILEX LITE, materiał: aluminium, maks. rozmiar tylnej opony: 700 x 45C / 700 x 42C (z błotnikiem) / 27,5 x 47C, standard osi 100 x 9 / 135 x 9 mm, suport w standardzie BSA
  • Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL
  • Kolor: TEAL (LIGHT TEAL/BLACK)
  • Widelec: MERIDA SILEX CF2, materiał: karbon, stożkowy (taperowany), maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 42C / 700 x 35C (z błotnikiem), maks. 50 mm dla koła 650B
  • Hamulec przód: Shimano GRX400, 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano GRX400, 2 tłoczki
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 160 mm
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT26, 160 mm
  • Stery: VP-MH-P16
  • Kierownica: MERIDA EXPERT GR, materiał: aluminium, 400 mm (XS/S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
  • Mostek: MERIDA EXPERT IR, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
  • Rozmiar mostka: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
  • Chwyty kierownicy: MERIDA ROAD EXPERT
  • Przerzutka tył: Shimano GRX400
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX400
  • Sztyca: MERIDA EXPERT, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
  • Siodło: MERIDA COMP CC, V-mount
  • Pedały: VP VPE-891
  • łańcuch: KMC e10s
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
  • Napęd: MAHLE X35+- silnik w tylnej piaście, 40 Nm
  • Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-HG50, 11-36 T,10-rzędowa
  • Wkład suportu: Shimano BSA
  • Korba: 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
  • Koła: MERIDA COMP SL, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, materiał: aluminium
  • Piasta przód: VP CLK170F, 100 x 12 mm, 32 szprychy, Centerlock
  • Szprychy: Black stainless
  • Opona przód: Maxxis Rambler, 700C x 40, zwijana, EXO
  • Opona tył: Maxxis Rambler, 700C x 40, zwijana, EXO
  • Dętki: Lite
  • Przednie Światło: CG-119PG-BLACK(1)
  • Tylne Światło: CG-404RG-BLK
  • Silnik: PC-044
  • Bateria: MAHLE B1-D, 250 Wh
  • Ładowarka: MAHLE Charger-C, prąd ładowania 2A
  • Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 120 kg

Technologie

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

F-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

K-MOUNT

Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

C-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

WIRE PORT

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl