Rower Elektryczny Merida eONE-FORTY 400 EQ Black/Orange
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida eONE-FORTY 400 EQ
Stworzony na ścieżki, gotowy też do miasta. Taki jest eOne-Forty 400 EQ, wszechstronny górski e-bike wzbogacony o wyposażenie, które docenisz w codziennych zastosowaniach. Ten uniwersalny rower elektryczny, z geometrią inspirowaną eOne-Sixty, jest nie tylko zwinny, ale też kapitalnie radzi sobie na podjazdach. Zachwyci Cię lekką, sztywną i wytrzymałą aluminiowa ramą Lite III, z wewn. prowadzeniem przewodów dla ich ochrony przed wilgocią i brudem, oraz precyzyjnym prowadzeniem, które zapewnia stożkowa główka ramy.
Rower ma lekki i mocny silnik Shimano EP8 (85 Nm) oraz zintegrowaną baterię Shimano 8036 o poj. 630 Wh, która pozwoli Ci pokonać więcej km na jednym ładowaniu. Docenisz również osłonę baterii Energy Guard Twist, która świetnie ją chroni i daje szybki dostęp do niej. Niesamowitą trakcję i zwinność daje koło 27,5” z tyłu (z oponą Maxxis Rekon 2,6”), a znakomite przetaczanie się przez przeszkody to zasługa koła 29” z przodu (z oponą Maxxis Rekon 2,4”).
Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci osprzęt Shimano Deore, a odpowiednią amortyzację przedni amortyzator SR Suntour XCR34 LOR DS oraz damper SR Suntour RS-Edge. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję do sytuacji na trasie. Docenisz też koła Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M4100 oraz komponenty Merida. Dzięki bagażnikowi, błotnikom, stopce i oświetleniu Merida eOne-Forty 400 EQ jest gotowa nie tylko na ścieżkowe wyzwania. To rower typu SUV, który może Ci służyć na wiele sposobów. Poczuj jego wszechstronne wsparcie!
Cechy
- Lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama
- Silnik Shimano EP8 z maks. momentem obrotowym 85 Nm
- Wewnętrzna bateria o pojemności 630 Wh (S - 504 Wh)
- Widelec SR Suntour XCR34 LOR DS ze skokiem 140 mm i damper SR Suntour RS-Edge ze skokiem 133 mm
- Mocne hamulce Tektro i napęd Shimano z szerokim zakresem przełożeń
- Dwa rozmiary kół dla lepszej kontroli w trudnym terenie
- Zaawansowane autorskie rozwiązania Meridy
- Przednie oświetlenie Lezyne i tylne Herrmans
- Bagażnik, błotniki i stopka
Specyfikacja
- Rama: eONE-FORTY LITE III, materiał: aluminium, skok (damper): 133 mm, maks. rozmiar tylnej opony: 27,5 x 2,8", standard osi 148 x 12 mm, wewnętrzna bateria
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL, XXL
- Kolor: BLACK/ORANGE
- Widelec: Suntour XCR34 LOR DS, powietrzny (Air Boost), skok: 140 mm, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,4"
- Damper: SUNTOUR RS-EDGE-TR-LO-R8-M6, blokada
- Hamulec przód: TEKTRO HD-M745, 4 tłoczki
- Hamulec tył: TEKTRO HD-M745, 4 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: TR-25, 203 mm
- Tarcza hamulcowa tył: TR-25, 180 mm
- Stery: MERIDA-8152
- Kierownica: MERIDA EXPERT eTR, szerokość: 780 mm, wznios: 20 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT eTRII, materiał: aluminium, średnica: 35 mm, kąt: 0°, mocowanie Supernova, 50 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 50 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
- Przerzutka tył: Shimano Deore M5120, SGS
- Manetka tył: Shimano Deore M4100
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT clamp
- Siodło: MERIDA EXPERT CC, V-mount
- Pedały: VP VPE-537
- łańcuch: KMC e10s
- Mechanizm korbowy: Shimano CRE70-B, 34 T, Shimano FCEM600
- Napęd: Shimano EP8, 85 Nm
- Kaseta/wolnobieg: Shimano M4100, 11-46 T, 10-rzędowa
- Wkład suportu: W zestawie
- Korba: Shimano FCEM600, 165 mm - wszystkie rozmiary
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 36 szprych, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP TR, szerokość wewnętrzna: 29 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
- Szprychy: Black stainless
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: MAXXIS REKON, 29x 2,4", drut, DUAL
- Opona tył:
- Dętki: Front Lite - 29 x 2,5-3,0, Rear Lite - 27,5 x 2,5-3,0
- Przednie Światło: LEZYNE E-BIKE POWER STVZO E115, mocowanie MERIDA (reverse)
- Tylne Światło: Herrmans H-Cargo zintegrowane z błotnikiem MERIDA MIK
- Błotnik: FA311-70A / 75E3 z SW803V-70 / 75, wspornik błotnika MA007, aluminiowe pręty, *SW809-01
- Silnik: PC-049, osłona baterii
- Bateria: Shimano E8036 630 Wh / wyjątek: Shimano E8035 504 Wh dla rozmiaru S
- Ładowarka: Shimano EC-E6002, prąd ładowania 2A
- Wyświetlacz: Shimano SC-E5003
- Uchwyt baterii: Shimano BM-E8031
- Przewody elektryczne: Shimano EW SD300, 1600 mm
- Osłona napędu: SM-DC-EP800
- Bagażnik: MERIDA MA006
- Stopka: Atranvelo ED-100-PC
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 140 kg
Technologie
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.
INTERNAL BLOCK
Znajdujący się w sterach system Internal Block zapobiega uderzeniom korony widelca o dolną rurę na przykład podczas upadków czy w ostrych skrętach. Po raz pierwszy zastosowano go w 2015 r. w modelu NINETY-SIX. Przed jakimikolwiek uderzeniami korony widelca o ramę chronią dodatkowo gumowe osłony.
ENERGY GUARD TWIST
Obrotowy mechanizm zabezpieczenia umieszczony na górnym końcu osłony wewnętrznej baterii Energy Guard zapewnia łatwe zamykanie i otwieranie osłony.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.