Rower Elektryczny Merida eBIG.NINE 400 EQ Cool Grey (Matt Black)
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
- dodaj opinię
Opis
Merida eBIG.NINE 400 EQ
Merida eBig.Nine 400 EQ to wszechstronny elektryczny rower górski z iście trekkingowym wyposażeniem. Jest tak sportowy, jak to tylko możliwe, i tak komfortowy, jak trzeba. Rano dojeżdżasz rowerem do pracy, a po niej lubisz wjechać w teren? Ten rower jest do tego stworzony. To mocny e-bike, który sprawdzi się w górach i wielu codziennych zastosowaniach. Merida eBig.Nine 400 EQ ma mocną i sztywną aluminiową ramę Lite III z wewn. prowadzeniem przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią oraz stożkową główką ramy dla precyzyjnego prowadzenia.
Rower ma lekki i mocny silnik Shimano EP8 (85 Nm) oraz zintegrowaną baterię Shimano 8036 o poj. 630 Wh. Docenisz również osłonę baterii Energy Guard Twist, która świetnie ją chroni i daje szybki dostęp do niej. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci osprzęt Shimano Deore, a odpowiednią amortyzację przedni amortyzator SR Suntour XCM34 LOR DS. Dzięki oponom Kenda Booster możesz liczyć na niskie opory toczenia i dużą przyczepność.
Docenisz również koła Merida Comp CC z piastami w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło, hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 oraz komponenty Merida. Rower ma bogate wyposażenie: stopkę, bagażnik, błotniki oraz oświetlenie Lezyne i Spanninga. Daje też możliwość przymocowania koszyka bidonu, rowerowego zapięcia czy pompki. Trasy MTB, zachwycające wycieczki w nieznane czy wsparcie na co dzień – z tym elektrycznym hardtailem każda przejażdżka będzie ekscytująca. Pokonaj z nim rutynę!
Cechy
- Lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama
- Silnik Shimano EP8 z maks. momentem obrotowym 85 Nm
- Wewnętrzna bateria o pojemności 630 Wh
- Widelec SR Suntour XCM34 LOR DS
- Mocne hamulce Tektro i napęd Shimano Deore z szerokim zakresem przełożeń
- Koła 29", sztywne osie i piasty w standardzie Boost
- Stopka, bagażnik, błotniki, oświetlenie Lezyne i Spaninga oraz blokada koła Abus 5650 LH-3
- Zaawansowane autorskie rozwiązania Meridy
Specyfikacja
- Rama: eBIG.NINE LITE III, materiał: aluminium, maks. rozmiar opony: 29 x 2,35" bez błotnika / 29 x 2,25" z błotnikiem, standard osi 148 x 12 mm, wewnętrzna bateria
- Rozmiar ramy: S, M, L, XL
- Kolor: COOL GREY (MATT BLACK)
- Widelec: Suntour XCM34-Boost LOR DS, 100 mm, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,4"
- Hamulec przód: Shimano MT200, 2 tłoczki
- Hamulec tył: Shimano MT200, 2 tłoczki
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT30, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RTEM300, 180 mm
- Stery: MERIDA-8155 (dla rury sterowej 1-1/8"~1,5")
- Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
- Mostek: MERIDA EXPERT CT, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, regulowany, 90 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Rozmiar mostka: 90 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
- Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT TK
- Przerzutka tył: Shimano Deore M5120, SGS
- Manetka tył: Shimano Deore M4100
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, średnica: 34,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA EXPERT TK, V-mount
- Pedały: VP VPE-537
- łańcuch: KMC e10s
- Mechanizm korbowy: Shimano CRE70-B, 34 T, Shimano FCEM600
- Napęd: Shimano EP8, 85 Nm
- Kaseta/wolnobieg: Shimano M4100, 11-46 T,10-rzędowa
- Wkład suportu: W zestawie
- Korba: Shimano FCEM600, 165 mm - wszystkie rozmiary
- Piasta przód: Shimano MT400-B, 110 x 15 mm, 32 szprychy, Centerlock
- Piasta tył: Shimano MT400-B, 148 x 12 mm, 36 szprych, Centerlock
- Obręcz: MERIDA COMP CC, szerokość wewnętrzna: 20 mm, materiał: aluminium
- Szprychy: Black stainless
- Oś tył: MERIDA COMP TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: KENDA Booster, 29x 2,2", drut
- Opona tył: KENDA Booster, 29x 2,2", drut
- Dętki: Ultralite - 29er
- Przednie Światło: LEZYNE E-BIKE HECTO STVZO E65, mocowanie na mostku X-Lock
- Tylne Światło: Spanninga Commuter GLOW XE
- Błotnik: Sunnywheel SW-FA311-65A/ SW-FA311-65E1
- Silnik: PC-049, osłona baterii
- Bateria: Shimano E8036, 630 Wh
- Ładowarka: Shimano EC-E6002, prąd ładowania 2A
- Wyświetlacz: Shimano SC-E5003A
- Zapięcie ramy: Abus 5650 LH-3 lock
- Zamek baterii: Zamknięcie Abus
- Uchwyt baterii: Shimano BM-E8030
- Przewody elektryczne: Shimano EW SD300, 1600mm
- Osłona napędu: SM-DC-EP800
- Bagażnik: MERIDA MA008-1 w/spring clamp + Spanninga GLOW XE
- Stopka: CL-KA98, 29"
- Maks. dopuszczalna waga (rower + rowerzysta + bagaż): 140 kg
Technologie
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.
ENERGY GUARD TWIST
Obrotowy mechanizm zabezpieczenia umieszczony na górnym końcu osłony wewnętrznej baterii Energy Guard zapewnia łatwe zamykanie i otwieranie osłony.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.