Rower Bianchi SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 YUB45 2025
Złóż zamówienie w ciągu:
- Zapytaj o dostępność
- Nie posiadamy poszukiwanego przez Ciebie roweru- wyślij zapytanie.
Opis
Rower Bianchi SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 Graphite Irid YUB45 2025
Bianchi Specialissima PRO to szosowy rower klasy premium, łączący zaawansowaną konstrukcję z technologią Bianchi CV dla doskonałej kontroli i wydajności. Idealny dla wymagających kolarzy szukających lekkości, stabilności i dynamiki.
Rama i Widelec
Wykonana z włókna węglowego o wysokim module, rama Specialissima PRO zapewnia lekkość i trwałość. Zintegrowane prowadzenie kabli dodaje aerodynamicznego profilu.
Napęd Shimano Ultegra Di2
W pełni elektroniczny system napędowy Shimano Ultegra Di2 gwarantuje szybką, precyzyjną zmianę biegów i najwyższą efektywność.
Hamulce tarczowe Shimano
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano z systemem Ice Tech gwarantują skuteczność hamowania nawet w najbardziej wymagających warunkach.
Zaawansowane Koła Velomann
Koła Velomann Palladium są gotowe do bezdętkowych opon, zapewniając płynność jazdy i lepszą przyczepność na każdym terenie.
Rower na zamówienie. Jesteś ciekaw czy Twój rozmiar jest dostępny? Napisz do nas!
Specyfikacja
Kolor
- Kolor: MV Carbon / Graphite Irid - Black
Rama
- Rama: Specialissima PRO carbon HM with Bianchi CV System, kompatybilna tylko z elektronicznymi grupami napędowymi, całkowicie wewnętrzne prowadzenie kabli, stery Acros ICR, hamulce bezpośrednie, suport BB-PressFit 86,5x41, dostępne rozmiary: 47-50-53-55-57-59cm
- Widelec: Specialissima PRO full Carbon HM with CV, aerodynamiczny, zintegrowany przód, hamulce tarczowe, główka 1.5", oś przelotowa 12x100mm
- Stery: Acros IS52 ICR z niestandardową pokrywą główki Specialissima
Napęd
- Manetki: Shimano Ultegra Di2 hydrauliczne hamulce tarczowe do szosy, ST-R8170, BR-R8170, do tarczy 160 mm, żywiczne klocki
- Tylna przerzutka: Shimano Ultegra Di2 12-biegowa, RD-R8150
- Przednia przerzutka: Shimano, FD-R8150, Ultegra Di2, montaż na ramie, górne zębatki 50-54T, na tył 12-biegowy
- Mechanizm korbowy: Shimano Ultegra 12-biegowy, FC-R8100, 52x36T, długość ramion: 170 mm (47-53 cm), 172,5 mm (55-59 cm)
- Support: Shimano SM-BB72-41B, press fit do szosy
- Łańcuch: Shimano Ultegra 12 biegowy CN-M8100
- Kaseta: Shimano Ultegra, CS-R8100, 12-biegowa, 11-30T
Hamulce
- Hamulce: Shimano BR-R8170 hydrauliczne hamulce tarczowe (zintegrowane w manetkach)
- Tarcze hamulcowe: Shimano RT-CL800, typ center lock z Ice Tech, średnica: 160 mm (przód i tył)
Koła
- Koła: Velomann Palladium, profil 33 mm, rozmiar 700x21c, 24 szprychy, przystosowane do bezdętkowych opon, waga 1450 g (±5%), łożyska z uszczelnieniem
- Opony: Pirelli P ZERO™ Race, 26-622, 127TPI
Kokpit
- Mostek: Reparto Corse, kierownica zintegrowana, materiał: Carbon, system Acros ICR, drop: 125 mm, reach: 80 mm, długości: 90/380 (47-50 cm), 100/400 (53 cm), 110/400 (55-57 cm), 120/420 (59 cm)
- Kierownica: w zestawie z mostkiem
- Chwyty: Velo Black, miękka taśma z mikrofibry
Siodło
- Sztyca: Specialissima pełny Carbon, aerodynamiczna, specjalny wymiar, offset 20 mm, długość: 280 mm (47 cm), 300 mm (50-53 cm), 350 mm (55-59 cm)
- Siodło: Velomann Mitora 139 Hyper Carbon, skorupa z nylonu i carbonu, szyny carbonowe, długość: 250 mm, szerokość: 139 mm, waga: 180 g ± 2