Rower Bianchi E-OLTRE Mahle X30 250 Wh Ultegra Di2 YUBN9I
Wystaw opinię o produkcie
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Kod produktu: BIA2612
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt
Administratorem danych osobowych jest ROVE Tomasz Wysocki. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Udostępnianie karty produktu
Opis
Bianchi E-OLTRE Mahle X30 250 Wh Ultegra Di2 YUBN9 2025
Rower Bianchi Oltre to nowoczesny e-bike, zaprojektowany dla entuzjastów szybkiej jazdy. Wyposażony w mocny napęd Mahle i lekką ramę karbonową, zapewnia komfort i wydajność na każdym terenie.
Silnik
Potężny silnik Mahle X30, oferujący 40Nm momentu obrotowego, zapewnia wsparcie podczas długich tras i wymagających podjazdów.
System hamulcowy
Hamulce Shimano, zintegrowane z manetkami, zapewniają precyzyjne i skuteczne hamowanie, a tarcze hamulcowe o średnicy 160 mm zwiększają bezpieczeństwo.
Koła i opony
Wytrzymałe koła Velomann Plutonium oraz opony Vittoria Rubino V oferują stabilność i doskonałe trzymanie się drogi w każdych warunkach.
Kokpit
Aerodynamiczna kierownica i mostek z w pełni wewnętrznym prowadzeniem kabli pozwalają na wydajną i komfortową jazdę, zachowując elegancki wygląd.
Rower na zamówienie. Jesteś ciekaw czy Twój rozmiar jest dostępny? Napisz do nas!
Specyfikacja
Kolor
- Kolor: ZQ CK16 Metallic / Matt
Jednostka napędowa
- Silnik: Mahle X30 Drive unit, 40Nm, 250W, jednostka sterująca iWoc ONE z e-shifterami
- Bateria: Mahle 'iX250w Battery Pack
Rama
- Rama: Oltre e-road carbon, wewnętrzne prowadzenie kabli, obsługa grup mechanicznych i elektronicznych, suport BB pressfit, mocowanie tarczy płaskie, OLD 135mm
- Widelec: W pełni karbonowy aero road ICR, zintegrowane stery, mocowanie tarczy płaskie, oś przelotowa 12x100
- Stery: Acros/FSA, wewnętrzne prowadzenie kabli ICR
Napęd
- Manetki: Shimano Ultegra Di2 12-biegowe
- Tylna przerzutka: Shimano Ultegra Di2 12-biegowa RD-R8150
- Przednia przerzutka: Shimano Ultegra Di2 12-biegowa FD-R8150
- Mechanizm korbowy: Shimano Ultegra Di2 12-biegowa, FC-R8100, Hollowtech 2, 50x34T
- Support: Mahle torque sensor BB
- Łańcuch: Shimano 105 12-biegowa
- Kaseta: Shimano 105 12-biegowa, 11-34T
Hamulce
- Hamulce: Zintegrowane z manetką
- Tarcze hamulcowe: Shimano RT86 6-śrubowe, tył 160 mm; Shimano MT800 centerlock, przód 160 mm
Koła
- Koła: Velomann Plutonium, karbonowe, 21-622, profil 50 mm, 24 otwory przód, 32 otwory tył, gotowe do tubeless
- Opony: Vittoria Rubino V 28-622 TLR, G2.0, 100 TPI
Kokpit
- Mostek: Velomann, AL6061, w pełni wewnętrzne prowadzenie kabli, kompatybilny z systemem Acros AICR, Długość: 90 mm (47), 100 mm (50/53), 110 mm (55/57), 120 mm (59/61)
- Kierownica: Velomann Aero Compact, śr. 31,8 mm, reach 74 mm, drop 116 mm, rozmiar: 400 mm-47~53 cm, 420 mm-55~61 cm
- Chwyty: Bianchi Hexagon, 2,5 mm, czarna taśma
Siodło
- Sztyca: Pełny karbon, aero shape, specjalny zacisk z regulacją +/- 35 mm, długość: 300 mm dla 47>50 cm, 350 mm dla 53>61 cm
- Siodło: Velomann Gnd Full-fit, szyny ze stali karbonowej, 262x145 mm
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.